Yves
Expert
Inscrit
À propos de moi
Aucune bio ajoutée
Yves a gagné 5 badges (Afficher les badges)
Activités de Yves
Ik zit momenteel bij orange en ik wil graag naar Hey. Is er een e-Sim optie? bedankt!
elke keer dat ik me abbo wil aanpassen van het frans naar het nederlands geeft hij deze fout aanEr is een fout opgetreden tijdens het updaten.Probeer het na een paar minuten nog eens.
Het zou ondertussen opgelost moeten zijn. Kan je het nogmaals proberen?
elke keer dat ik me abbo wil aanpassen van het frans naar het nederlands geeft hij deze fout aanEr is een fout opgetreden tijdens het updaten.Probeer het na een paar minuten nog eens.
Dit probleem wordt met prioriteit opgenomen. Ik houd je verder op de hoogte!
Yves
a posté une questionvendredi 3 février 2023
Beste hey! community Feedback is heel erg belangrijk voor ons. We proberen continue onze platformen te verbeteren, en hiervoor kunnen we jullie hulp gebruiken. Indien je een technisch probleem ervaart, bv met de app of met onze klantenzone, mag je mijn een priveberichtje sturen, met de volgende gege
1.9K
1
0
0
Beste,Ik ben zeer tevreden met de My hey!-app, enkel heb ik 1 suggestie. Ik vind het namelijk zeer vervelend om elke keer opnieuw te moeten inloggen als ik de app open. Kunnen jullie er niet voor zorgen dat eens je ingelogd bent, je kan kiezen om ingelogd te blijven zodat je dat niet elke keer opnie
Hey @cyberbug Ik kan je alvast vertellen dat dit op onze roadmap staat. Ik kan je wel nog niet vertellen wanneer we dit verwachten; er zijn namelijk op dit moment enkele andere prioriteiten.Wat ik je wel kan vertellen is dat de methode die de me
Hallo jij! Je hebt misschien de link naar onze My hey!-app gezien. Laten we ons niet meeslepen, we zitten nog in de testfase. Er zullen enkele bugs en fouten zijn om op te lossen, voel je vrij om ze te delen en ik zal ze doorgeven aan wie het moet weten 😊. Op dit moment heeft het geen zin om contac
https://apps.apple.com/be/app/my-hey/id1626118944?l=nl
Beste,Ik ben zeer tevreden met de My hey!-app, enkel heb ik 1 suggestie. Ik vind het namelijk zeer vervelend om elke keer opnieuw te moeten inloggen als ik de app open. Kunnen jullie er niet voor zorgen dat eens je ingelogd bent, je kan kiezen om ingelogd te blijven zodat je dat niet elke keer opnie
Hey @Tyasva We weten dat dit heel vervelend is. Samen met de hey! app hebben we ook een gloednieuw login systeem in gebruik genomen. Aangezien we heel wat gebruikers willen gebruik laten maken van de app, hebben we ervoor gekozen om zeer conserv
Weet er iemand of je met visa kan betalen voor je abonnement?
Hey @Mil-Hoornaert, Bedoel je maandelijks automatisch betalen met je kredietkaart (zoals een domiciliëring) of per factuur?Als je niet voor een domiciliëring kiest kan je, via onze betaalprovider, kiezen voor betaling met de kredietkaart.
Dag Hey'ers!Het is me opgevallen dat in de applicatie van Hey! de laatste factuur niet opvraagbaar is (in PDF).Zowel niet globaal als gedetailleerd, je kan enkel maar de status zien (betaald/niet betaald).Het komt ook niet in het globaal overzicht beneden van al je eerdere facturen.Ik heb dit even v
hey!Het is inderdaad een beetje verwarrend - bovenaan het scherm tonen we je laatste factuur en vermelden we de vervaldatum.In het lijstje eronder tonen we dezelfde factuur als eerste - en kan je hem ook downloaden - maar vermelden we de factuurdatum
Hallo jij! Je hebt misschien de link naar onze My hey!-app gezien. Laten we ons niet meeslepen, we zitten nog in de testfase. Er zullen enkele bugs en fouten zijn om op te lossen, voel je vrij om ze te delen en ik zal ze doorgeven aan wie het moet weten 😊. Op dit moment heeft het geen zin om contac
hey! @cedje Ook in de nieuwe versie van de app kan je nu het juiste vebruik zien!Controleer je even of alles naar wens is?
Statistiques d'engagement
29
Mentions J'aime reçues
13
Réponses
0
Conversations suivies
1
Publications
1
Solutions acceptées
