Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 100 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 122 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Start facturatie bij nieuw abonnement met nummerbehoud

Mijn huidig abonnement bij een andere provider stopt op 31 december. Kan ik abonnee worden bij Hey op 1 of 2 januari en toch mijn huidig nummer behouden? Kan dit ook zodat de facturatie pas start met ingang van januari?

RD door Stapper
  • 738 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Betere klantenservice

Beste Ik ben al een week klant bij jullie maar mijn 4G werkt nog steeds niet. Mijn bereik werkt wel (sms'en, telefoons), en het icoontje van 4G komt er op, maar er staat telkens 'geen verbinding' als ik iets van internet open. Ik probeer al een week ...

Lola-Lolita door Beginnend Wegliefhebber
  • 910 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Kan niet aanmelden app

Kan mij niet op de app aanmelden wel via de site.

matthias door Aspirant Wegliefhebber
  • 2297 Weergaven
  • 6 replies
  • 0 kudos

Accountproblemen

Sinds 3 maanden werkt mijn online profiel niet. Ik kan dus onmogelijk mijn verbruik opvolgen...Een nieuw account aanmaken lukt ook niet, want nummer wordt niet herkend...De chat helpt ook niet, want ik heb ondertussen al 2 halve dagen zitten wachten ...

Zilvervisje door Beginnend Wegliefhebber
  • 1384 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

activering simkaart lukt niet

Beste,.ik ben sinds twee dagen in het bezit van mijn nieuwe simkaart, heb mijn nummer laten overzetten van mobile Vikings. Heb die bij het krijgen van de brief laten activeren, maar heb tot nu toe nog geen email gekregen dat moet bevestigen dat mijn ...

wassili door Beginnend Wegliefhebber
  • 2398 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos