Al 2 dagen zonder internet, klantendienst reageert niet of houdt ons aan het lijntje
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 27-03-2024 19h00
Overgestapt van Orange naar Hey!, grootste fout van mijn leven.
De klantendienst is totaal onbereikbaar via de chat, geen telefoonnummer te vinden.
Intussen zou het internet al 2 dagen actief moeten zijn bij ons en er gebeurt juist niets.
Een regelrechte schande deze provider, ik stap meteen weer over naar Orange waar de klantendienst wel bereikbaar is. Straf voor een dochter van Orange dat dit zo slecht geregeld is.
Zijn er nog mensen met deze ervaring?
1 ANTWOORD 1
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 29-03-2024 13h22

