Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 93 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 116 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

(Nog) geen reactie op FB messenger chat

Ik heb 30 uur geleden 2 vragen gesteld via FB messenger, maar kreeg daar tot op heden nog geen antwoord op.Graag spoedig een reactie.

logic00 door Beginnend Wegliefhebber
  • 387 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

geen reactie op chat

Beste,Ik krijg steeds de volgende melding —> we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? Ik weet zeker dat ik alle gegevens correct heb ingevuld! Contact via de chat reageert niet nu al een uur lang en niks...

WimL door Aspirant Wegliefhebber
  • 628 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

Hey Sim pakje niet aangekomen

Hallo, Ik had vorig vrijdag een Hey abonnement aangevraagd. Volgens Bpost zou het pakje van Hey met simkaart op mijn adres geleverd zijn op maandag 11/12/23. Helaas zie ik hier geen pakje, Bpost heeft helemaal niets geleverd oftewel heeft een medebew...

Moedikkekoe door Aspirant Wegliefhebber
  • 411 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Activatie

De activatie duurt nu al 12 uur. Dus ik ben al 12 uur onbereikbaar.Hoe lang gaat dat eigenlijk duren.Dit kan toch niet waar zijn.  

Janspeer door Aspirant Wegliefhebber
  • 668 Weergaven
  • 4 replies
  • 1 kudos

Opgelost! Simkaart activeren: foutmelding

Beste, Ik krijg steeds de volgende melding —> we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? Ik weet zeker dat ik alle gegevens correct heb ingevuld! Contact via de chat is een regelrechte ramp. Facebook Messe...

Karim door Bewezen Wegliefhebber
  • 2427 Weergaven
  • 21 replies
  • 1 kudos