2 weken geleden
Overstap van Orange naar Hey! sleept aan. Vier dagen geleden werd mijn aansluiting bij Orange automatisch afgesloten (dat ging vlot!), maar sindsdien is de aansluiting via Hey! nog niet gebeurd. Ik zit dus al enkele dagen zonder telefoon en berichtmogelijkheden. Ik ben dus zowel privé als professioneel zowat onbereikbaar en kan zelf ook niemand contacteren. Mail en whatsapp lukken ook enkel wanneer ik op een internet kan inloggen, dus aankoop van treintickets, werken op de trein en dergelijke worden mij onmogelijk gemaakt.
Wanneer ik mij probeer te registreren via de Hey!-website of -app moet ik mijn telefoonnummer opgeven, waarop dan een code zou worden doorgestuurd, maar die sms komt natuurlijk niet meer door omdat mijn andere abonnement al werd afgesloten. De chatbot dan maar, maar daar raak ik ook niet verder dan het stellen van de vraag en het doorgeven van mijn naam en contractnummer. Daarna blijft het akelig stil en lijken alle mogelijkheden om Hey! te contacteren uitgeput.
Iemand die mij verder kan helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
2 weken geleden
Hey @WimGoossens,
Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Je kan hey! bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19).
Als dit antwoord je geholpen heeft, zou het tof zijn om dit bericht als oplossing te martkeren. 🙂
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
2 weken geleden
Hey Wim, dat klinkt inderdaad niet oke.
Op de chatbot is het soms redelijk druk waardoor er niet onmiddellijk antwoord is of dat de pagina al gesloten is voordat er een antwoord is.
Heb je al geprobeerd om via sociale media contact te maken met de klantendienst? Dan kan je de pagina ook zonder problemen afsluiten zonder en zie je het antwoord wanneer je je opnieuw inlogt op social media.
2 weken geleden
Gisteren stond mijn chatbot ruim 4 uur open zonder reactie. Waarom word ik gedwongen tot social media om geholpen te worden? Ik heb het bericht inmiddels ook via die weg gepost, dus benieuwd hoe snel ik daar geholpen zal worden...
2 weken geleden
Hey @WimGoossens,
Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Je kan hey! bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19).
Als dit antwoord je geholpen heeft, zou het tof zijn om dit bericht als oplossing te martkeren. 🙂
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.