vrijdag
Ik heb het ook aan de hand gehad, en als ik de mensen hun ervaring mag geloven, zijn er ook heel veel klachten hierover. Ronduit schandalig. Uit frustratie heb ik dan maar na meer dan 20 min wachten, de chat verlaten. Ik belde onmiddellijk daarna en heb dit aangekaart. Deze agent vertelde mij dat hij niet meer kan doen dan het doorgeven aan zijn teamleader. Hij wist mij ook te zeggen dat er blijkbaar al verschillende klachten zijn geweest van klanten die hetzelfde zouden hebben meegemaakt. Niemand die je te woord staat in de chat...zelfs na 30min was er nog niemand. Schandalig. En dan is er nog een onaangename ervaring die ik net heb moeten doorstaan. We weten allemaal dat de klantendienst alle dagen bereikbaar is tot 22 uur. Ik belde daarnet om 21u50 en nog eens om 21u52 en om 21u55 en 21u57. Telkens als ik de laatste optie had gedrukt en moest wachten om een agent die vrij kwam om mij te woord te staan, kreeg ik niets maar dan ook niets te horen. Geen muziekje, niets. Terwijl ik wachtte was het doodstil aan de andere kant van de lijn. Ik vraag mij toch af of ik de juiste keuze heb gemaakt om over te stappen naar hey. Want ik heb ook een technisch probleem ivm premium nummers die standaard geblokkeerd staan en die ik gedeblokkeerd wil hebben omdat ik ze moet gebruiken om professionele redenen. En ben daar nu al bijna een week mee aan het bellen en ze kunnen of willen dit maar niet oplossen. Ik word alle dagen van de kast naar de wand gestuurd en de enige duidelijke boodschap die ik krijg is een dossiernummer en geduld. Met andere woorden, de desbetreffende dienst ontvangt hun dossiertje, wordt onderzocht en beoordeeld en dan zouden zij mij een e-mail sturen met de resultaat. Dit is nu bijna een week aan de gang. En ik ben nog maar amper een week klant geworden bij hey. Dit is echt niet waarvoor ik getekend heb en heb hey tot maandag 10/03/2025 de tijd gegeven. Zijn mijn premium diensten niet gedeblokkeerd dan zeg ik al mijn producten op. Zo simpel is dat!
maandag
Het beste portaal om contact te hebben met de klantendienst van Hey, is via Instagram?
Met alle andere platformen heb ik ook nog niet veel succes gehad.
Het is inderdaad iets dat te wensen over laat, maar aan de andere kant is Hey dan ook, BY FAR, de goedkoopste kwaliteitsvolle operator.
Klantendiensten zijn zeer duur, en als er weinig winst gemaakt wordt, is dat een "goeie" bespaarpost.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.