annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan mijn simkaart niet activeren.

MilanW2005
Stapper

Hallo
Weet er iemand hoe ik de SIM kaart kan activeren? Ik heb de 13 cijfers van de simkaart ingegeven en het correcte e-mailadres (adres waar ik de aanvraag zelf mee gedaan heb) en nog kan ik de SIM kaart niet activeren. Ik krijg telkens onderstaande foutmelding:

Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog nakijken?

Heb al verschillende keren contact proberen op te nemen met de klantendienst via de chat maar geen reactie...
Iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

1 ANTWOORD 1

Rizlaine
Moderator
Moderator

Hallo @MilanW2005 ,

Oh dat is niet leuk 😞.

Heb je nog hetzelfde probleem ?

Als je de stappen hebt gevolgd zoals hier vermeld, moet de klantendienst inderdaad een dossier voor jou opmaken! Ze zouden rap genoeg kunnen antwoorden normaal gezien (24 à 48uur) 😕

Hou mij zeker op de hoogte !

Rizlaine