Stapper
•
1 Bericht
Ik kan mijn simkaart niet activeren.
Hallo
Weet er iemand hoe ik de SIM kaart kan activeren? Ik heb de 13 cijfers van de simkaart ingegeven en het correcte e-mailadres (adres waar ik de aanvraag zelf mee gedaan heb) en nog kan ik de SIM kaart niet activeren. Ik krijg telkens onderstaande foutmelding:
Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog nakijken?
Heb al verschillende keren contact proberen op te nemen met de klantendienst via de chat maar geen reactie...
Iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Rizlaine
Community Manager
•
1.8K Berichten
Hallo @MilanW2005 ,
Oh dat is niet leuk 😞.
Heb je nog hetzelfde probleem ?
Als je de stappen hebt gevolgd zoals hier vermeld, moet de klantendienst inderdaad een dossier voor jou opmaken! Ze zouden rap genoeg kunnen antwoorden normaal gezien (24 à 48uur) 😕
Hou mij zeker op de hoogte !
Rizlaine
4
Piet
Ervaren Wegliefhebber
•
49 Berichten
Nog niet opgelost?
0
MikelaWorkout
Stapper
•
2 Berichten
Hier hetzelfde probleem. Heb via chat functie de vraag gesteld alsook via facebook messenger maar krijg geen antwoord. Ben als zelfstandige reeds enkele dagen onbereikbaar wat echt niet oké is. Graag asap een correcte oplossing.
Mvg
Michaela Louina Hauquier
3
0
wouterfitness
Aspirant Wegliefhebber
•
5 Berichten
ik stoot op hetzelfde probleem, nergens word ik ermee geholpen
4
0
Sandy1975
Beginnend Wegliefhebber
•
1 Bericht
Hier hetzelfde probleem, wil ook een oplossing
1
0
beystantoon
Stapper
•
12 Berichten
gewoon weggaan. Hey!=Goodbye. zelfde rot ervaring. veel blabla geen boemboem. de sky is the limit in de reklame maar geen service, geen reactie, ... is dit wel een bonafiede firma???
0
Veke
Stapper
•
1 Bericht
Hier net hetzelfde. Al 3 dagen niemand bereikbaar!
1
0
PR2800
Aspirant Wegliefhebber
•
13 Berichten
Ik ervaar hetzelfde probleem. Ik probeerde mijn probleem voor te leggen via de chat. Daar wordt gezegd dat ik zal doorgeschakeld zal worden naar een medewerker maar dan blijft het stil ...
1
0
Passerby20
Beginnend Wegliefhebber
•
2 Berichten
Ik heb ook dezelfde probleem. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen via de chatbot maar ik kreeg daar geen antwoord (Na 12 uur kreeg ik niemand te horen), ik heb ook een bericht gestuurd via messenger en er was daar ook geen respons.
0
0
Passerby20
Beginnend Wegliefhebber
•
2 Berichten
Ik heb ook een Simkaart voor mijn mama besteld. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen via de chatbot, en daar kreeg ik geen antwoord (ik stond voor 12 uur te wachten op een antwoord) en daarna heb ik een bericht via messenger gestuurd waar ik ook geen antwoord kreeg. Ik vind het een beetje jammer omdat ik nooit een probleem ondervonden heb.
2
0
Sven
Stapper
•
2 Berichten
Vorige provider werd onmiddellijk afgesloten maar geen netwerk bij Hey! Bijna 24u verder en de klantendienst antwoordt niet..
1
0
AJ
Stapper
•
1 Bericht
Ik heb hetzelfde probleem. De klantendienst van Hey! verwees mij door naar een Orangeshop. Na lang aanschuiven vertellen ze mij daar ook dat ze niks kunnen betekenen. Hoe los ik dit nu op???
1
0
Lise
Beginnend Wegliefhebber
•
1 Bericht
Ik heb hetzelfde probleem en heb geen reactie via de chat… Ik ben nieuwe klant en ben op dag 1 al teleurgesteld in de service.
1
0