Profil de MilanW2005

Stapper

 • 

1  message(s)

Ik kan mijn simkaart niet activeren.

Hallo
Weet er iemand hoe ik de SIM kaart kan activeren? Ik heb de 13 cijfers van de simkaart ingegeven en het correcte e-mailadres (adres waar ik de aanvraag zelf mee gedaan heb) en nog kan ik de SIM kaart niet activeren. Ik krijg telkens onderstaande foutmelding:

Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog nakijken?

Heb al verschillende keren contact proberen op te nemen met de klantendienst via de chat maar geen reactie...
Iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @MilanW2005 ,

Oh dat is niet leuk 😞.

Heb je nog hetzelfde probleem ?

Als je de stappen hebt gevolgd zoals hier vermeld, moet de klantendienst inderdaad een dossier voor jou opmaken! Ze zouden rap genoeg kunnen antwoorden normaal gezien (24 à 48uur) 😕

Hou mij zeker op de hoogte !

Rizlaine

 

Stapper

 • 

12  messages

is totaal onwaar

Beginnend Wegliefhebber

 • 

4  messages

Beste, hier hetzelfde probleem. Ook geen enkele reactie verder.

2e simkaart is wel meteen geactiveerd.

Hoe nu verder?

Stapper

 • 

1  message(s)

Bonjour, j'ai une problème, j"ai entré les 13 chiffres de la carte SIM et la bonne adresse email (l'adresse que j'ai utilisée pour faire la demande) et je ne parviens toujours pas à activer la carte SIM. Je reçois toujours le message d'erreur suivant :

 

 Désolé, nous n'avons pas pu activer votre carte SIM. Pouvez-vous vérifier à nouveau les informations ci-dessus ?

Moderator

 • 

180  messages

Bonjour Petruioan, as-tu toujours les mêmes problèmes en ce moment ou est-ce que c'est résolu entre-temps ?

Ervaren Wegliefhebber

 • 

49  messages

Nog niet opgelost? 

Stapper

 • 

2  messages

Hier hetzelfde probleem. Heb via chat functie de vraag gesteld alsook via facebook messenger maar krijg geen antwoord. Ben als zelfstandige reeds enkele dagen onbereikbaar wat echt niet oké is. Graag asap een correcte oplossing. 

Mvg

 

Michaela Louina Hauquier

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @MikelaWorkout ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem? 😞

Aarzel dan niet om me je nummer te sturen ... in een privébericht

Stapper

 • 

12  messages

Hey! = Goodbye

veranderen van provider en economische inspectie inlichten

Stapper

 • 

12  messages

 werkt niet

Aspirant Wegliefhebber

 • 

5  messages

ik stoot op hetzelfde probleem, nergens word ik ermee geholpen

Beginnend Wegliefhebber

 • 

1  message(s)

Hier hetzelfde probleem, wil ook een oplossing

 

Stapper

 • 

12  messages

hey! = goodbye

Stapper

 • 

12  messages

gewoon weggaan. Hey!=Goodbye. zelfde rot ervaring. veel blabla geen boemboem. de sky is the limit in de reklame maar geen service, geen reactie, ... is dit wel een bonafiede firma???

 

Stapper

 • 

1  message(s)

Hier net hetzelfde. Al 3 dagen niemand bereikbaar!

Moderator

 • 

180  messages

Hey Veke, heb je al eens contact opgenomen met de klantendienst via Social Media?

Aspirant Wegliefhebber

 • 

13  messages

Ik ervaar hetzelfde probleem. Ik probeerde mijn probleem voor te leggen via de chat. Daar wordt gezegd dat ik zal doorgeschakeld zal worden naar een medewerker maar dan blijft het stil ...

Moderator

 • 

180  messages

Hey PR, je kan onze klantendienst ook bereiken via social media. Dan moet je het tabblad of scherm ook niet open laten staan in afwachting van een antwoord. 

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2  messages

Ik heb ook dezelfde probleem. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen via de chatbot maar ik kreeg daar geen antwoord (Na 12 uur kreeg ik niemand te horen), ik heb ook een bericht gestuurd via messenger en er was daar ook geen respons.

Beginnend Wegliefhebber

 • 

2  messages

Ik heb ook een Simkaart voor mijn mama besteld. Ik heb geprobeerd om contact op te nemen via de chatbot, en daar kreeg ik geen antwoord (ik stond voor 12 uur te wachten op een antwoord) en daarna heb ik een bericht via messenger gestuurd waar ik ook geen antwoord kreeg. Ik vind het een beetje jammer omdat ik nooit een probleem ondervonden heb. 

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @Passerby20 ,

Sorry voor de slechte ervaring. 😞

Kreeg je hulp via messenger?

Stapper

 • 

2  messages

Hello, ik krijg na meer dan 2u geen reactie via de chat op de website. Zitten bijna aan 24u zonder nieuws qua activering sim..

Stapper

 • 

2  messages

Vorige provider werd onmiddellijk afgesloten maar geen netwerk bij Hey! Bijna 24u verder en de klantendienst antwoordt niet..

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @Sven ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Stapper

 • 

1  message(s)

Ik heb hetzelfde probleem. De klantendienst van Hey! verwees mij door naar een Orangeshop. Na lang aanschuiven vertellen ze mij daar ook dat ze niks kunnen betekenen. Hoe los ik dit nu op???

Moderator

 • 

252  messages

Hallo, 

Dat is eigenlijk niet de bedoeling.. 😔 In een Orange shop kunnen zij je ook niet helpen.

Ik zou blijven contact opnemen met de klantendienst van Hey!, want zij zijn degenen die een dossier moeten aanmaken en doorgeven aan het juiste departement. 

Je kan de klantendienst ook via sociale media contacteren.

Groeten, 

Yousra

Beginnend Wegliefhebber

 • 

1  message(s)

Ik heb hetzelfde probleem en heb geen reactie via de chat… Ik ben nieuwe klant en ben op dag 1 al teleurgesteld in de service. 

Moderator

 • 

180  messages

Hey Lise, dat is inderdaad niet fijn.
Heb je op dit moment nog problemen om je sim geactiveerd te krijgen? Heb je al via andere kanalen geprobeerd om de klantendienst te bereiken?

Loading...