op 03-08-2022 15h04
Hallo
Weet er iemand hoe ik de SIM kaart kan activeren? Ik heb de 13 cijfers van de simkaart ingegeven en het correcte e-mailadres (adres waar ik de aanvraag zelf mee gedaan heb) en nog kan ik de SIM kaart niet activeren. Ik krijg telkens onderstaande foutmelding:
Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog nakijken?
Heb al verschillende keren contact proberen op te nemen met de klantendienst via de chat maar geen reactie...
Iemand van jullie een idee hoe ik dit kan oplossen?
op 04-08-2022 15h17 - laatst bewerkt op 05-08-2022 8h31 door Nelson
Hallo @MilanW2005 ,
Oh dat is niet leuk 😞.
Heb je nog hetzelfde probleem ?
Als je de stappen hebt gevolgd zoals hier vermeld, moet de klantendienst inderdaad een dossier voor jou opmaken! Ze zouden rap genoeg kunnen antwoorden normaal gezien (24 à 48uur) 😕
Hou mij zeker op de hoogte !
Rizlaine
op 02-12-2023 11h55
is totaal onwaar
op 17-08-2022 22h46
Nog niet opgelost?
op 02-08-2023 19h35
Hier hetzelfde probleem. Heb via chat functie de vraag gesteld alsook via facebook messenger maar krijg geen antwoord. Ben als zelfstandige reeds enkele dagen onbereikbaar wat echt niet oké is. Graag asap een correcte oplossing.
Mvg
Michaela Louina Hauquier
op 11-08-2023 16h39
Hallo @MikelaWorkout ,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem? 😞
Aarzel dan niet om me je nummer te sturen ... in een privébericht
op 02-12-2023 11h56
werkt niet
op 02-12-2023 11h55
Hey! = Goodbye
veranderen van provider en economische inspectie inlichten
op 29-08-2023 16h55
ik stoot op hetzelfde probleem, nergens word ik ermee geholpen
op 29-08-2023 16h58
Hallo @wouterfitness ,
Heb je contact opgenomen met de klantenservice via chat of sociale media?
op 29-08-2023 16h59
ja, er wordt gezegd dat ik gebeld zal worden maar dat gebeurt niet
op 29-08-2023 17h02
@wouterfitness Kun je me je nummer geven in een privébericht? Ik zal het aan het team vragen 🙂
op 13-12-2023 0h01
Op de chat antwoord niemand...
op 28-11-2023 20h27
Hier hetzelfde probleem, wil ook een oplossing
op 02-12-2023 11h56
hey! = goodbye
op 02-12-2023 11h54
gewoon weggaan. Hey!=Goodbye. zelfde rot ervaring. veel blabla geen boemboem. de sky is the limit in de reklame maar geen service, geen reactie, ... is dit wel een bonafiede firma???
op 06-05-2024 12h32
Hier net hetzelfde. Al 3 dagen niemand bereikbaar!
op 06-05-2024 16h22
Hey Veke, heb je al eens contact opgenomen met de klantendienst via Social Media?
2 weken geleden
Ik ervaar hetzelfde probleem. Ik probeerde mijn probleem voor te leggen via de chat. Daar wordt gezegd dat ik zal doorgeschakeld zal worden naar een medewerker maar dan blijft het stil ...
dinsdag
Hey PR, je kan onze klantendienst ook bereiken via social media. Dan moet je het tabblad of scherm ook niet open laten staan in afwachting van een antwoord.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.