op 12-11-2024 19h23
Ik heb meer als 2 weken geleden een nieuwe simkaart besteld maar nog steeds niets ontvangen. De klantendienst antwoordt ook niet
op 13-11-2024 17h00
Zelfde probleem. Zelfs niets voorzien om de bestelling te annuleren in dergelijke gevallen.
op 13-11-2024 17h04
Zelfde probleem. Zelfs niets voorzien om de bestelling te annuleren. Onbestaande service.
op 13-11-2024 19h29
Ook bij mij geen antwoord via de chat/klantendienst. Ik vermoed dat deze fors onderbemand is. Ik probeerde al zeker 5 keer iemand te pakken te krijgen maar iedere keer tevergeefs.
14-11-2024 11h44 - bewerkt 03-12-2024 12h38
BLANK.
op 14-11-2024 11h55
Dag Robin, wat is dat telefoonnummer? Waar heb je dat nummer ergens gevonden?
op 25-11-2024 10h37
1 maand geleden internet met simkaart besteld. Nog steeds niets gekregen en de chat antwoord niet meer. Bestaan ze nog eigenlijk?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.