Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen simkaart ontvangen na 2 weken

Pelin
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb meer als 2 weken geleden een nieuwe simkaart besteld maar nog steeds niets ontvangen. De klantendienst antwoordt ook niet

5 ANTWOORDEN 5

LodeV
Beginnend Wegliefhebber

Zelfde probleem. Zelfs niets voorzien om de bestelling te annuleren in dergelijke gevallen.

LodeV
Beginnend Wegliefhebber

Zelfde probleem. Zelfs niets voorzien om de bestelling te annuleren. Onbestaande service.

PR2800
Beginnend Wegliefhebber

Ook bij mij geen antwoord via de chat/klantendienst. Ik vermoed dat deze fors onderbemand is. Ik probeerde al zeker 5 keer iemand te pakken te krijgen maar iedere keer tevergeefs. 

RobinTrybou
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb hetzelfde probleem gehad en de enveloppe is na 2 weken door BPOST geleverd, ze was nat geweest en lichtjes beschadigd, maar dan heb ik onmiddellijk kunnen activeren.

Er is een telefoonnummer waar je HEY kan op bereiken.

PR2800
Beginnend Wegliefhebber

Dag Robin, wat is dat telefoonnummer? Waar heb je dat nummer ergens gevonden?