dinsdag
Ik heb meer als 2 weken geleden een nieuwe simkaart besteld maar nog steeds niets ontvangen. De klantendienst antwoordt ook niet
woensdag
Zelfde probleem. Zelfs niets voorzien om de bestelling te annuleren in dergelijke gevallen.
woensdag
Zelfde probleem. Zelfs niets voorzien om de bestelling te annuleren. Onbestaande service.
woensdag
Ook bij mij geen antwoord via de chat/klantendienst. Ik vermoed dat deze fors onderbemand is. Ik probeerde al zeker 5 keer iemand te pakken te krijgen maar iedere keer tevergeefs.
donderdag
Ik heb hetzelfde probleem gehad en de enveloppe is na 2 weken door BPOST geleverd, ze was nat geweest en lichtjes beschadigd, maar dan heb ik onmiddellijk kunnen activeren.
Er is een telefoonnummer waar je HEY kan op bereiken.
donderdag
Dag Robin, wat is dat telefoonnummer? Waar heb je dat nummer ergens gevonden?
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.