Activatie simkaart gaat niet
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 13-11-2024 19h27
Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen. Ik wil deze activeren via jullie website. Ik geef het simkaartnummer correct in en een correct emailadres. Iedere opnieuw krijg ik echter een foutboodschap: "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken?". Ik contacteerde de klantendienst via de chat al een stuk of 5 keer. Maar er antwoordt niemand. Graag een oplossing.
Labels:
- Labels:
-
Activatie
1 ANTWOORD 1
Opties
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 19-11-2024 11h25
Hey PR2800, jammer om te lezen dat je problemen hebt met de activatie van je nieuwe simkaart. Heb je al contact opgenomen met onze klantendienst via sociale media?

