Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

12 mnd €10 korting geadverteerd, echter maar 3 mnd op contract vermeld

LenU
Beginnend Wegliefhebber

Na 5 pogingen op 5 dagen, geen enkele reactie via de chat. Ik probeer het hier maar eens. 

Aangemeld voor internet bij Hey vanwege een aanbieding, 12 maand lang €10 korting. Elke dag laat mijn google news feed deze aanbieding zien, vandaag ook weer. Geopend, gelezen, aangemeld en monteur ingepland voor 19 november. Contract per email ontvangen, helaas met verkeerde korting. 3 maand €10 korting in plaats van de geadverteerde 12 maanden. Teleurstellend. Ook teleurstellend is dat het onmogelijk lijkt iemand van Hey te contacteren. Ik hoop dat een medewerker deze fout z.s.m kan corrigeren. Anders annuleer ik liever nog. 

1 ANTWOORD 1

KurtVD
Stapper

Hey,

Ik heb hetzelfde aan de hand. Ook geprobeerd te bellen. Maar volgens medewerker was 'promo niet meer actief.'

Vervolgens moest ik screenshot via Instagram doorsturen. En 'terugbellen na activatie.' Vandaag gedaan maar zonder resultaat verwijzen dan door naar chat waar na de chatbot niemand meer reageert.

Nochtans bestelbevestiging met vermelding van die promo én prijs .Dat is volgens mij ook niet wettelijk. En voelt zelfs als oplichterij.

Ik verander ook als ze dit niet aanpassen.

Base heeft ook goede prijs voor internet en zelfs nog sneller 😉