Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

hey! internet

Xemgîn
Beginnend Wegliefhebber

Op 29 september heb ik een internetabonnement voor een vriend afgesloten voor €29 per maand for life. Dit viel nog binnen de promotieperiode die eindigde aan het einde van september. In het contract dat hij een week na de bestelling per e-mail heeft ontvangen, wordt de €10 kortingspromotie echter niet vermeld, waardoor het lijkt alsof hij €39 per maand moet betalen. Bovendien staan er eenmalige kosten van €59 in het contract.

Ik heb twee keer contact opgenomen met hey! via Facebook. Beide medewerkers vertelden me dat ik niet naar het contract moest kijken, omdat hun systeem aangaf dat mijn vriend recht had op de promotie. Vandaag, na de installatie van de internetbox door de technicus, heb ik in het My Hey-account gekeken, maar ik zie de levenslange promo van -10 euro niet terug.

Bij mijn laatste contact met hey! via Facebook waren de medewerkers onwetend en zeiden ze dat ik de promotie niet had. Na het sturen van al het bewijs heb ik geen reactie meer ontvangen. Dit is onaanvaardbaar en getuigt van slechte service, en ik wacht nog steeds op een antwoord van iemand op Facebook om de fout die ze hebben gemaakt te corrigeren.

0 ANTWOORDEN 0