op 16-10-2024 20h22
Op 29 september heb ik een internetabonnement voor een vriend afgesloten voor €29 per maand for life. Dit viel nog binnen de promotieperiode die eindigde aan het einde van september. In het contract dat hij een week na de bestelling per e-mail heeft ontvangen, wordt de €10 kortingspromotie echter niet vermeld, waardoor het lijkt alsof hij €39 per maand moet betalen. Bovendien staan er eenmalige kosten van €59 in het contract.
Ik heb twee keer contact opgenomen met hey! via Facebook. Beide medewerkers vertelden me dat ik niet naar het contract moest kijken, omdat hun systeem aangaf dat mijn vriend recht had op de promotie. Vandaag, na de installatie van de internetbox door de technicus, heb ik in het My Hey-account gekeken, maar ik zie de levenslange promo van -10 euro niet terug.
Bij mijn laatste contact met hey! via Facebook waren de medewerkers onwetend en zeiden ze dat ik de promotie niet had. Na het sturen van al het bewijs heb ik geen reactie meer ontvangen. Dit is onaanvaardbaar en getuigt van slechte service, en ik wacht nog steeds op een antwoord van iemand op Facebook om de fout die ze hebben gemaakt te corrigeren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
3 weken geleden
hey! YousraB,
Het probleem is uiteindelijk opgelost, maar dit gebeurde pas na dagen van heen-en-weer berichten met verschillende collega’s van hey! klantendienst. Het enige contactkanaal dat werkte was FB Messenger, aangezien er geen antwoord kwam via de chat op jullie website. Ik sprak met verschillende medewerkers; sommigen reageerden zonder echt inzicht in het probleem. Na een lange weg kwam ik uiteindelijk bij iemand terecht die het probleem goed begreep en het voor mij heeft opgelost.
hey! internet- en mobiele tarieven zijn echt concurrerend en aantrekkelijk, maar de klantenservice kan zeker nog verbeterd worden, want op dit moment blijft het niveau helaas ondermaats. Ik hoop dat jullie de service kunnen versterken en succes met verdere verbetering.
Groetjes,
Xemgîn
een maand geleden - laatst bewerkt een maand geleden
Hey,
Misschien kun je beter via telefoon (0 800 855 19) contact opnemen in plaats van via Facebook. Als je nog steeds geen antwoord krijgt, zou je een klacht kunnen indienen bij de Ombudsdienst voor Telecom.
Hopelijk helpt dit!
VossyGamer
3 weken geleden
Bedankt voor de informatie, VossyGamer! Na een lange discussie die dagen duurde met de klantenservice is het probleem gelukkig opgelost.
een maand geleden
Dag @Xemgîn ,
Het zou normaal gesproken in de app moeten staan dat je 10 euro korting hebt. Kan je nogmaals contact opnemen met de klantendienst en hen vertellen dat je bij de aanvraag een korting van 10 euro had?
Laat me zeker weten of ze je hebben geholpen. Als dat niet het geval is, stuur me dan een privébericht met je klantennummer, en ik zal vragen om dit intern te onderzoeken.
Groetjes,
YousraB
3 weken geleden
hey! YousraB,
Het probleem is uiteindelijk opgelost, maar dit gebeurde pas na dagen van heen-en-weer berichten met verschillende collega’s van hey! klantendienst. Het enige contactkanaal dat werkte was FB Messenger, aangezien er geen antwoord kwam via de chat op jullie website. Ik sprak met verschillende medewerkers; sommigen reageerden zonder echt inzicht in het probleem. Na een lange weg kwam ik uiteindelijk bij iemand terecht die het probleem goed begreep en het voor mij heeft opgelost.
hey! internet- en mobiele tarieven zijn echt concurrerend en aantrekkelijk, maar de klantenservice kan zeker nog verbeterd worden, want op dit moment blijft het niveau helaas ondermaats. Ik hoop dat jullie de service kunnen versterken en succes met verdere verbetering.
Groetjes,
Xemgîn
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.