op 05-10-2024 9h14
Hallo,
Heb hey internet contract afgesloten eind september met de promo for life ( 10 euro korting staat vermeld in contract) gisteren 4 oktober krijg ik mail dat contract geannuleerd is en daarna mail met nieuw contract met andere contract nummer ( zonder vermelding van de 10 euro korting for life) . Er staan nu 2 contracten in mijn klantzone, 1 actief op 4 oktober, het andere inactief, maar allebei zonder korting. Bij het afsluiten van mijn contract ook aangeduid om mijn orange tv te beëindigen, is niet gebeurd
op 05-10-2024 12h56
Intussen is mijn actieve contract aangepast met de promo for life naar 29 euro, het andere contract aan 39 euro staat echter ook nog steeds bij 'mijn producten ' in mijn klantzone . Nog geen bericht over stopzetting van orange tv
op 10-10-2024 14h28
Hello @Nondedju
Blij om te lezen dat alles in orde is. Je contract van 39 euro zal vanzelf uit je productlijst verdwijnen. Het is een kleine bug die zichzelf oplost.
Groetjes,
Yousra😊
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.