Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Account MyHey maken voor een nieuwe internet klant?

Curtis
Stapper

Ik kan nu geen account aanmaken. een internetabonnement. Op de dag dat de sub werd geactiveerd ontving ik een mail "jouw activatiecode voor Mijn hé!". In de mail staat een 8-cijferige code die u kunt gebruiken. Wanneer ik probeer een . account vraagt ​​de site mij om mijn easyswitch ID. zodra ik dit probeer, krijg ik nog een e-mail met een 6-cijferige code. Welke combinatie van deze codes ik ook probeer, ik krijg de melding "Het gevolgde nummer is verwijderd, werd geregistreerd of uw abonnement werd niet geactiveerd. Voer het juiste nummer in of wacht nog zelfs tot je onze verwelkomingsmail hebt ontvangen. Neem contact op met de klantendienst via de chat voor meer informatie. Suggesties? Chathulp is NOOIT beschikbaar.

2 ANTWOORDEN 2

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Hey, 

Vervelend om dat te horen. Ik denk dat het gemakkelijker is dat je eens belt naar de technische dienst i.p.v. de chat. Dit kan via het telefoonnummer 0 800 855 19. Weet wel dat je de Klantenzone niet echt nodig hebt voor dringende zaken. De facturen krijg je namelijk via SMS & mail, en de modem kan je beheren via 192.168.0.1 (inlog staat op de modem/router van Orange). 🙂

PS: Hoogstwaarschijnlijk heeft het systeem een dag de tijd nodig om alles te verwerken. Dit is bij Orange zelf ook zo. Dus het is hoogstwaarschijnlijk hetzelfde geval bij hey!.

VossyGamer

YousraB
Moderator
Moderator

Hey @Curtis;,

Is het probleem ondertussen al opgelost, of heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Groetjes,

YousraB