gisteren
Goedendag
aangezien ik al meer dan een uur in livechat zit te wachten om een medewerker te spreken dacht ik dat het sneller zal gaan als ik de vraag gewoon hier post
ik zit momenteel bij orange, wil graag overschakelen met mijn E-sim zodat beide nummers bij hetzelde zitten
aangezien Hey ook orange is zou dit mogelijk moeten zijn toch ?
toch maar even vragen voor de zekerheid om probleme te voorkomen
kan ik gewoon de bestelling plaatsen en alles blijft zoals het is of verlies ik mijn Esim dat ik momenteel heb ?
alvast bedankt
mvg
PowerChaos
ps: nog altijd op medeweker aan het wachten in livechat, heeft toch wat werk nodig....
Opgelost! Ga naar oplossing.
gisteren
@PowerChaos schreef:Goedendag
aangezien ik al meer dan een uur in livechat zit te wachten om een medewerker te spreken dacht ik dat het sneller zal gaan als ik de vraag gewoon hier post
ik zit momenteel bij orange, wil graag overschakelen met mijn E-sim zodat beide nummers bij hetzelde zitten
kan ik gewoon de bestelling plaatsen en alles blijft zoals het is of verlies ik mijn Esim dat ik momenteel heb ?
alvast bedankt
mvg
PowerChaos
ps: nog altijd op medeweker aan het wachten in livechat, heeft toch wat werk nodig....
Yep, e-sim blijft werken als je een e-sim hebt bij Orange.
gisteren
@PowerChaos schreef:Goedendag
alvast bedankt
mvg
PowerChaos
Yep, e-sim blijft werken als je een e-sim hebt bij Orange.
gisteren
ok danku
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.