Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

For life??

ctuxboy
Aspirant Wegliefhebber

Hallo,

We hebben interesse in overdracht van een mobiel nr + vast internet van onze huidige operator Orange naar Hey!.
Bij alles te hebben ingevuld (nog niks bevestigd) had ik het contract nagelezen en staat er bij het vast internet, alsook de datums kloppen niet in de onderstaande tekst:

Internetpromo van 27/11/2023 tot en met 30/06/2024: 29 €/maand gedurende 3 maanden, daarna 39 €/maand.

Terwijl bij de promo op de website staat vermeld 29€ for Life

Iemand ervaring of we hier 'opgelicht' worden?

Screenshot 2024-08-15 21.16.46.png

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @ctuxboy ,

Het is een promotie voor het leven.
Ik informeer het team!

Thanks!

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

16 ANTWOORDEN 16

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @ctuxboy ,

Het is een promotie voor het leven.
Ik informeer het team!

Thanks!

Rizlaine

ctuxboy
Aspirant Wegliefhebber

Super! Bedankt voor uw antwoord 😀

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Met plezier! 🙂

ctuxboy
Aspirant Wegliefhebber

Intussen mijn bestelling afgerond. Eerlijk zaten nog wat foutjes in de bevestiging, en contact gehad met jullie via messenger. Als alles in orde komt, da's voor mij het belangrijkste 😉

DavidDas
Aspirant Wegliefhebber

Beste Rizlaine,

Wat is er exact for life, de 10€ korting of de prijs van 29€? Ik kwam beide vermeldingen tegen tijdens het opzoeken van info over het vaste internet.

Groetjes,

David

ctuxboy
Aspirant Wegliefhebber

Hoi David,

Vorige week bestelling geplaatst.

Ondertussen hebben we ons definitief contract ontvangen en daar staat vermeld 39€ voor vast internet,

Maar iets verder in het contract staat:

Promo 10€ for life

Je ontvangt een korting van 10€/ maand op je internetaanbieding..., voor de volledige duurtijd vh contract.

Tot nog toe is alles hier vlot verlopen. Nu nog wachten op de overdracht van ons vast internet. Mobiel is zonder onderbreking overgezet, zelfs smartphone niet moeten herstarten.

Voor vast internet gisteren een sms ontvangen met bevestiging wanneer technieker zou langskomen (niettegenstaande wij bij Orange zitten, dus in principe is het enkel heractivatie, en hoeft er vermoedelijk niemand langs te komen, maar mss zijn dit standaard smsen in het systeem.

Als alles zo vlot blijft verlopen zijn wij super tevreden klanten bij Hey! Telecom

En toegegeven staan wel enkele (type)foutjes in hun (voorlopige) contracten, maar staat wel juist in je definitief contract. Dus tip: alles goed bijhouden en eventueel screenshots nemen, maar doe ik sowieso ook bij andere online diensten om discussies te vermijden 😉

Dat is onze ervaring tot nog toe.

DavidDas
Aspirant Wegliefhebber

Hey ctuxboy,

Bedankt voor jouw uitgebreide uitleg! Jij had al Orange hoor ik, wat is jouw huidige verbindingssnelheid? Ik zit bij Telenet met een snelheid van  ±137 en 13,7 down-upload en volgens Hey! zou dit hetzelfde blijven aangezien het over het zelfde netwerk gaat.

Mobiel loopt ondertussen nog zonder problemen?

ctuxboy
Aspirant Wegliefhebber

1000032120.jpg

Voorlopig is mijn vast internet nog bij Orange, ttz de overdracht is wel bezig naar Hey! en ik deel de mening van Hey! wel ivm snelheid. Is uiteindelijk zelfde netwerk (Orange) waar ik zeker ook tevreden van ben.

Heb eens een speedtest uitgevoerd, weliswaar over wifi, zie screenshot...

 

 

ctuxboy
Aspirant Wegliefhebber

Je hebt altijd gebruikers die niet tevreden zijn van een provider/operator, maar persoonljk zijn/waren wij wel heel tevreden van Orange.

Ja in contract staat wel degelijk 39€, maar wel een 'blijvende' korting van 10€/m. Er is altijd mogelijkheid dat ze prijzen optrekken, maar is bij de concurrentie ook zo, dus nooit geen garantie. Zie Telenet die ieder jaar wel een 'excuus' verzint om hun prijzen op te trekken (zal eerder wel zijn om hun aandeelhouders tevreden te houden 😉)

Ja Hey! is een digitale speler, maar als je een jaar geen problemen ondervind heb je wel wat in je zakken gestoken, te minste zo bekijk ik het. Bij Orange betaalden we 61€/m ( één mobiel abo + vast internet) , Als alles vlot wordt overgezet naar Hey! betalen we 43€/m.

 

ctuxboy
Aspirant Wegliefhebber

Update: intussen sinds gisteren vast internet via Hey!

Speedtest uitgevoerd, blijkt zelfde snelheden te zijn als bij Orange, wat mij logisch lijkt, daar Hey! dit netwerk gebruikt en Orange het netwerk van Telenet, dus volgens mij zou de snelheid hetzelfde moeten blijven.

Screenshot_2024-08-23-21-47-51-944_org.zwanoo.android.speedtest-edit.jpg

Rallyhammer
Aspirant Wegliefhebber

Hallo, ik ben klant en betaal 39 euro per maand, nu las ik dat het in een promo slechts 29 euro kost. Wat moet ik doen om 10 euro minder te betalen?

ctuxboy
Aspirant Wegliefhebber

Denk enkel voor nieuwe klanten 🙈

DavidDas
Aspirant Wegliefhebber

Opzeggen en opneiuw klant worden in september? 🙂

Promotie loopt tot eind september zag ik.

Rallyhammer
Aspirant Wegliefhebber

[url=https://ibb.co/1r7zGjw[/url]


 

Hallo, ik zat in de chat en nu heb ik ook de €10 promo.

 

Gunter
Beginnend Wegliefhebber

Is het je gelukt om ook de promo te krijgen? Zo ja, hoe? Bedankt alvast! 

Rallyhammer
Aspirant Wegliefhebber

Hallo, ik zat in de chat (Chat met ons!) en nu heb ik ook de promotie van € 10,- Levenslang zolang het contract niet wordt opgezegd.
Ik vroeg eenvoudigweg wat ik moet doen om de € 10,- te krijgen. Annuleren en dan terugkomen?.
Ik kreeg het antwoord dat ze er een voor mij had. maakt een uitzondering en heeft mij ook direct een bevestigingsmail gestuurd.
Het telefoongesprek duurde nog geen 5 minuten.


 

mail maar naam verwijdert :

Bevestiging van je aanvraag tot

contractwijziging

Nieuwe opties of promoties

Verzoek om activering van nieuwe optie(s) voor het abonnement op vaste diensten.

Promo 10 euro for life

Je ontvangt een korting van 10 € per maand op je internetaanbieding die in aanmerking komt, voor de volledige

duurtijd van het contract. Deze korting blijft geldig op voorwaarde dat de internetaanbieding actief blijft.

Algemene voorwaarden

De klant kan zijn contract van onbepaalde duur op elk moment en op elke schriftelijke wijze opzeggen. In geval

van wijziging van het tariefplan verbindt de klant zich ertoe om de restwaarde van zijn toestel te betalen zoals

vermeld in de tabel hieronder. De hey! Voorwaarden (de “Voorwaarden voor Diensten”) op datum van

ondertekening van dit contract zijn van toepassing. De klant verklaart, vóór de ondertekening van dit contract,

kennis te hebben genomen van de bepalingen van onderhavig contract en van de Algemene Voorwaarden en deze

te hebben aanvaard. De Algemene Voorwaarden kunnen ook geraadpleegd worden op de website : heytelecom.be

Specifieke voorwaarden

Internet Noord

Vaste diensten