Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ervaringen internet thuis

DavidDas
Aspirant Wegliefhebber

Ik wil via deze weg eens polsen naar de ervaring van mensen die vast internet thuis hebben via Hey! Ik vind heel wat negatieve commentaren over de klanten service en hoe die moelijker te bereiken zijn, maar vind niet zoveel info over hoe het vaste internet ervaren wordt.

6 ANTWOORDEN 6

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Hey,

Het hey! internet is technisch identiek aan dat van bij Orange (dus zeer kwalitatief), alleen betaal je een veel lagere prijs. Momenteel is er een actie gaande waardoor je levenslang 10 €/maand korting kan krijgen op onbeperkt internet (maar 29 €/maand dus). Het enige verschil is dat je niet naar een fysieke Orange shop kan gaan. Maar dat is niet nodig, want je kan hey! bereiken via de chat (website & Messenger) of via telefoon (0 800 055 19).

VossyGamer

RedsFan
Aspirant Wegliefhebber

Telt die Lifetime promo voor internet ( 29 € ) dan ook voor wie nu al hey Gsm abo heeft ??? want het is niet altijd duidelijk op hun site.

Grt

VossyGamer
Ervaren Wegliefhebber

Dit geldt voor iedere klant die voor de eerste keer hey! internet bestelt, dus zeker ook voor klanten die reeds een gsm abonnement hebben.

DavidDas
Aspirant Wegliefhebber

Hey,

Bedankt voor de info. Heb jij zelf vast internet van Hey!, of enkel de mobiele abbo's? Ik ben echt op zoek naar gebruikerservaringen. Ik zit nu al jaren bij Telenet, met een abbo wat al lang niet meer te krijgen is. Als ik dus de overstap maak naar Hey! maar daar achteraf niet tevreden mee zou zijn kan ik het oorspronkelijke abbo niet meer verkrijgen bij Telenet...

Deevie
Aspirant Wegliefhebber

Hier zowel internet als mobiel bij Hey. Ik heb nog nooit klantenservice nodig gehad want het werkt gewoon. Ik haal steeds de maximale snelheid (150/15).

PS: als je twijfelt kan je naast Telenet ook een Hey internet abonnement afsluiten. De Telenet en Orange/Hey modem worden dan via een splitter aangesloten op je kabelaansluiting.

Woutizle
Beginnend Wegliefhebber

Wij hebben ook hey internet. Wij kwamen van Orange en is echt hetzelfde. Wij halen ook altijd 145 /15 dus zeer tevreden. En voor die paar keer dat je de helpdesk nodig hebt stuur je gewoon een bericht via facebook. Onverslaanbaar voor die prijs. Natuurlijk weet ik ook niet wat je precies bij Telenet hebt natuurlijk...