Omschakelen van tariefplan
Hi, ik koos in mei voor een tariefklasse met 10GB mobiele data. Dit is perfect voor mijn dochter, heel tevreden van.
Hi, ik koos in mei voor een tariefklasse met 10GB mobiele data. Dit is perfect voor mijn dochter, heel tevreden van.
Beste zit nog steeds te wachten op mijn simkaart klant nr 18382689 denk dat ik misschien de fout weet huis nr is 103 bus 3 en niet 1033
Kan mij niet aanmelden via de app. ik kan mijn verbruik niet bekijken.
Hey! = Goodbyebeste, graag bevestigen dat ik geen kosten krijg voor geen service. ik heb geen Mb internet gedaan, geen min gebeld en geen SMS verstuurd. organiseer jullie zaakje eerst akvorens je als grote jongen met kortingen en super aanbiedingen b...
Dagen gewacht op reactie via chat. echt waar nul reactie gekregen. totaal geen service. ook via instagram geen reactie. dan maar overgestapt naar Mobile Vikings. fluitje van een cent en letterlijk op 5 minuten terug telefoon lijn. ik ga ervan uit dat...
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.