Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Omschakelen van tariefplan

Bart
Beginnend Wegliefhebber

Hi, ik koos in mei voor een tariefklasse met 10GB mobiele data. Dit is perfect voor mijn dochter, heel tevreden van.

8 ANTWOORDEN 8

Bart
Beginnend Wegliefhebber

Maar ik probeerde 2 dagen aan een stuk om te schakelen naar de nieuwe aanbieding 20GB(wordt40) voor 15€ -5€for life !!! Ik heb in totaal op die 2 dagen 4 pogingen gedaan via chat. Ik wachtte tijdens die 2 dagen en 4 pogingen in totaal ongeveer 9 uren nadat de AI-chat me beloofde met een levende collega door te verbinden... 1x respons maar van geen nut.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Bart ,

Ik ben blij te lezen dat je dochter blij is met haar abonnement 🙂

De promotie was alleen voor nieuwe activeringen...

Het is jammer om te lezen dat je geen antwoord via chat hebt gekregen 😞

Als je een analyse van je zaak wilt, kun je ook contact met ons opnemen via Facebook en Instagram.

Aarzel niet als je vragen hebt!

Rizlaine

Bart
Beginnend Wegliefhebber

Dag Rizlaine, kan u mij telefonisch (laten) contacteren op nummer 0498/79.27.73? Enerzijds ivm de vermelding nieuwe klanten en anderzijds met uw eerdere feedback @Koen ivm de actie. Graag kom ik namelijk te weten of dit een item is voor testaankoop.

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Hier hetzelfde, ik wil een nummer van Orange naar hey overzetten. Normaal gebeurt dit instant, maar na dagen berichten sturen via Messenger en de chat komt er gewoon 0 reactie, en zit ik dus nog steeds niet bij hey, erg teleurgesteld.

Hallo @VossyGamer ,

Het spijt me dat te lezen, maar wanneer heb je contact met ons opgenomen? Ik zal het voor je nakijken

Rizlaine

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Bedankt voor de reactie! Ik heb de voorbije dagen contact opgenomen via chat maar vooral via Messenger. Het betreft de bestelling met nummer: "<verwijderd>". Ik wil graag een extra nummer toevoegen aan mijn hey account. Alvast bedankt om dit na te kijken! 🙂 

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

@Rizlaine Het is net gelukt! Heb jij dit gedaan? Erg bedankt!!! 😁

@VossyGamer blij dat alles in orde is voor jou 🙂