Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nog steeds geen simkaart gehad

sat
Beginnend Wegliefhebber

Beste zit nog steeds te wachten op mijn simkaart klant nr 18382689   denk dat ik misschien de fout weet huis nr is 103 bus 3   en niet 1033

4 ANTWOORDEN 4

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @sat,

oeps 😞 

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via chat, Facebook of Instagram om te vragen of we je een nieuwe simkaart kunnen sturen 😉

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Als die zouden reageren tenminste, ik weet niet waarom, maar al een week is de chat dood en antwoordt er niemand via de website of via Messenger. Ik probeer al dagen van Orange naar hey te gaan, maar dat gaat gewoon niet, dit zou nochtans een simpele muisklik vereisen omdat ik bij Orange zit. 🙄

JA
Aspirant Wegliefhebber

Hi @sat en @Rizlaine 

Wat zou er misgelopen zijn met de "levering van de SIM kaart binnen 48u door BPost" zoals vermeld op bestelling van 27/11/2023? Heden 6 december 2023 hebben ik die nog niet ontvangen. Eerder vandaag (17:49) heb ik dit ook via chat doorgegeven. In chat kregen ik uiteindelijk bericht "Ga niet weg 😉, mijn collega pakt dit zodadelijk op." maar uiteindelijk dienden we te antwoorden met "Excuseert u mij, maar na meer dan 20 minuten wachten op uw collega die dit 'zodadelijk' op pakt, dien ik deze chat toch te verlaten. Gelieve me verder via email op de hoogte te houden. Dank alvast."

Zijn er verklaringen waarom berichten in dit forum gewijzigd of verwijderd worden? Bij de 2 berichten die ik plaatste, werd er 1 gewijzigd (laatst door @Rizlaine) en 1 verwijderd.

Ik hoop dat er logische verklaringen zijn en kijk uit naar oplossingen.

Het beste voor allen.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @JA ,

Ik heb het mobiele nummer uit je bericht verwijderd omdat dit op de openbare pagina stond.
Voor jouw simkaartprobleem, kan je contact met ons opnemen via Facebook of Instagram? Mijn collega's kunnen het voor je verder bekijken