Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 95 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 117 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Simkaart niet ontvangen

Ik heb een bestelling van een plan gedaan op: 30/11/2023 en heb niets ontvangen. Ik heb orange gebeld en zij zeiden dat mijn bestelling is gemarkeerd als fraude. Ik heb op de via chat en instagram geprobeerd contact op te nemen met jullie maar jullie...

Brecht door Beginnend Wegliefhebber
  • 431 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Fout bij registratie

Wegens een foutje bij het aanmelden werd ik aangeraden kontakt op te nemen met 080035330,daar werd me gezegd kontakt op te nemen met de HEY site. Gelieve kontakt op te nemen aub,

BERTJE door Aspirant Wegliefhebber
  • 652 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

Simkaart niet ontvangen - Geen reactie in de chat.

Beste, Heb op 24/11 twee simkaarten besteld.Nr 1 -> Na meerdere bevestigingsmails was hij enkele dagen later netjes in de post. Deze is sinds vandaag nu ook geactiveerd.Nr 2 -> 1x bevestiging van de order, daarna geen bevestiging dat hij opgestuurd w...

AndyV door Stapper
  • 404 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Simkaart niet ontvangen

Beste,Ik bestelde vorige week zondag (3.12.2023) mijn nieuwe abonnement en ik heb de dag van vandaag nog steeds geen simkaart ontvangen. Wat moet ik nu doen, mijn oud abonnement verloopt bijna!Mvg. 

ok door Stapper
  • 308 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos