Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie abonnement

BenoitL
Beginnend Wegliefhebber

Ik had de voorbije jaren een Orange-abonnement via mijn werkgever. Twee weken geleden was mijn laatste werkdag, dus bestelde ik op dinsdag 23/07 een abonnement bij Hey Telecom. Ik ontving een bevestiging van mijn bestelling via mail en daarin stond vermeld dat mijn abonnement binnen de 24u geactiveerd ging worden.

We zijn intussen twee weken verder en dit is nog steeds niet gebeurd. Ik ben dus al twee weken volledig onbereikbaar eens ik mijn huis verlaat. Ik kan niet bellen, smsen of op mobiele data en ik kan ook niet gebeld of gesmst worden.

Ik heb Hey Telecom al meerdere malen gecontacteerd en eerst was de feedback dat over 24/48/72u opgelost ging zijn, tevergeefs. Nadien kreeg ik te horen dat er een algemene technische storing is en dat ik geduld moet hebben. Maar intussen zit ik dus al twee weken zonder bereik. Ben ook al bij een Orange winkel gepasseerd, waar ze blijkbaar niets kunnen en mogen doen.

Ik heb in het verleden ook al eens tussen Orange-abonnementen bij Hey Telecom een abonnement genomen. Toen ging alles super vlot. Helaas is dit deze keer allesbehalve het geval.

Wat is er aan de hand en kan dit eindelijk opgelost worden?

6 ANTWOORDEN 6

mkutlu
Aspirant Wegliefhebber

Het is toch triestig dat er een forum is maar dat niemand vanuit HeyTelecom bereid is om te antwoorden... Een van de zovel onbeantwoorde berichten en de livechat kan je helemaal geen support/helpdesk noemen.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @mkutlu ,

Ik heb je een privébericht gestuurd.

Bedankt voor je geduld!

Rizlaine

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @BenoitL ,

Sorry voor mijn late antwoord.

Er heeft een algemeen incident plaatsgevonden 😞

De oplossing die ik kan voorstellen is om in de tussentijd te vragen om een Orange abonnement te activeren en dan over te stappen naar hey!
Je krijgt dan een commercieel gebaar aangeboden...

Rizlaine

BenoitL
Beginnend Wegliefhebber

Dag Rizlaine

Ik heb intussen inderdaad een abonnement kunnen activeren via Orange.
Als ik nu een hey!-abonnement aanvraag, gaat dit wel direct lukken? Ik heb geen zin om opnieuw weken onbereikbaar te zijn 😉 

 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@BenoitL , We moeten wachten tot het incident is opgelost... Ik houd je op de hoogte 🙂

terchnicus_mobi
Stapper

Ik wou rond de middag vandaag een aanvraag doen om mij gsm nummer van Orange over te nemen .

Veel data gebruik ik niet en voor een betere prijs per maand, lanceerde ik toch de overname

Twee uur later kreeg ik een sms en e mail dat men nummer overgedragen was . Dat is super snel en met behoud van de simkaart van Orange. Dank voor deze snelle service !!!