Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Deel jouw ervaring met ons!

Hallo! Het jaar 2024 komt stilletjes aan met een aantal prachtige voornemens.  We willen jou graag centraal stellen bij het verbeteren van jouw hey!-ervaring!  Daarom willen we graag met jou verder chatten om meer informatie te kunnen krijgen over jo...

Rizlaine_1-1703252359754.png
Rizlaine door Community Manager
  • 1139 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

geen reactie op chat

Beste,Ik krijg steeds de volgende melding —> we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? Ik weet zeker dat ik alle gegevens correct heb ingevuld! Contact via de chat reageert niet nu al een uur lang en niks...

WimL door Aspirant Wegliefhebber
  • 279 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

Hey Sim pakje niet aangekomen

Hallo, Ik had vorig vrijdag een Hey abonnement aangevraagd. Volgens Bpost zou het pakje van Hey met simkaart op mijn adres geleverd zijn op maandag 11/12/23. Helaas zie ik hier geen pakje, Bpost heeft helemaal niets geleverd oftewel heeft een medebew...

Moedikkekoe door Beginnend Wegliefhebber
  • 172 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Activatie

De activatie duurt nu al 12 uur. Dus ik ben al 12 uur onbereikbaar.Hoe lang gaat dat eigenlijk duren.Dit kan toch niet waar zijn.  

Janspeer door Aspirant Wegliefhebber
  • 275 Weergaven
  • 4 replies
  • 1 kudos

Opgelost! Simkaart activeren: foutmelding

Beste, Ik krijg steeds de volgende melding —> we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? Ik weet zeker dat ik alle gegevens correct heb ingevuld! Contact via de chat is een regelrechte ramp. Facebook Messe...

Karim door Bewezen Wegliefhebber
  • 1095 Weergaven
  • 21 replies
  • 1 kudos

Simkaart activeren

Best,Ik krijg steeds de volgende melding —> we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? Ik weet zeker dat ik alle gegevens correct heb ingevuld!Contact via de chat is een regelrechte ramp facebook ook geen ...

Karim door Bewezen Wegliefhebber
  • 113 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos