een week geleden
Aangezien men bij Hey! moeilijk te contacteren is, lijst ik alvast hier de voorkomende problemen op ter documentatie en in de hoop dat men contacteert:
Via de chat komt er geen reactie op vragen dus daar geraak ik niet verder.
Dan maar de telefoon geprobeerd en een vriendelijke man aan de lijn gehad, een half uur gebeld en 5 minuten gesproken met die man, de rest in wacht.
Voor het facturatieprobleem is er langs de telefoon een dossier aangemaakt - hopelijk gebeurt er iets mee want facturen voor diensten die niet actief zijn daar doen we niet veel mee.
Als 2de probleem, de My Hey account. Na online alle stappen te hebben doorlopen. Had ik een activatiemail moeten ontvangen maar 4 dagen later nog steeds geen mail. De man aan de telefoon wou mij dan doorverbinden maar toen is de lijn verbroken en kan ik dus weer niet verder.
Zijn er andere tips en tricks om wel iets gedaan te krijgen bij Hey ?
een week geleden - laatst bewerkt een week geleden
Hallo @Adriaan ,
Het spijt me voor de slechte ervaring. Zou je ons kunnen contacteren via onze sociale media (Facebook of Instagram) ? We reageren daar zo snel mogelijk en zoeken samen naar een oplossing.
Bedoel je met “My Hey” de app of je online klantenzone? Laat het ons weten, zodat we je beter kunnen helpen.
Nogmaals sorry voor het ongemak en bedankt voor je geduld!
Rizlaine
een week geleden
Hallo @Rizlaine,
Op facebook vindt ik jullie account niet direct terug en op de website van Hey Telecom vindt ik ook geen link. Instagram gebruik ik niet.
Met My Hey verwijs ik naar de online klantenzone, zonder deze inloggegevens geraak ik ook niet ingelogd op de app.
Adriaan
woensdag
zaterdag
Ik kan mij eigenlijk weinig herinneren van een activatiemail. Heb je de opties "SMS" of "Itsme" al geprobeerd ? Die werken meestal erg goed.
zondag - laatst bewerkt zondag
Met het contacteren heb ik eigenlijk weinig problemen, lukt meestal binnen redelijke tijd via 0800 ( "snel") , chat ( iets langer) en messenger (een paar dagen, zoek op hey tele) Dossiers worden aangemaakt, oplossingen komen er echter voorlopig niet. Er is wel een technieker langsgeweest op het afgesproken tijdstip maar die kreeg de nieuwe modem niet aan de praat en heeft de "oude" van Orange teruggeplaatst. Na mijn aanvraag voor overstap Internet en 2 telefoonnummers op 23 December zit ik nu nog steeds met alles bij Orange. Ik kan dus gelukkig bellen en internetten en heb dus niet echt een probleem ( behalve de factuur eind deze maand misschien?) maar begrijp totaal niet waarom men mij bij ieder contact iets anders verteld en ik dus nog steeds niet weet :
1) Bezoek technieker nodig bij overgang van Orange naar Hey? ( 80% neen, 20% ja, hij is geweest maar dat hielp niet)
2) Activatie Esim's nodig? ( 20% ja, 80% nee) Activatie lukt niet...
3) toegang tot MyHey/Klantenzone : werkt niet, zou in orde komen na activatie internet en 48 h wachten???
Helpen kan ik dus ook niet, bijkbaar kan dat momenteel niemand. Mijn (laatste) dossier is vorige week gemaakt en zou met de hoogste prioriteit worden behandeld. Geen nieuws meer nadien, heb nog eens contact gehad met messenger, wat wel tot een correctie van mijn Email contactadres zou hebben geleid( bij Orange nooit gelukt) , men ging mij dan laten weten hoever het met mijn dossier stond , niks meer gehoord nadien. Doorverbinden( 0800) met iemand die dan de lijn verbreekt ook al 3 keer meegemaakt....
woensdag - laatst bewerkt woensdag
Hallo @WimH ,
Sorry voor de lange wachttijd en de vervelende ervaring. Bij een overstap van Orange naar hey! verandert het modem niet, dus je hoeft je geen zorgen te maken over de e-mail over de komst van een technieker. Momenteel bieden we geen eSIM aan. Wat betreft het klantportaal, neem contact op met onze klantenservice zodat we kunnen bekijken wat er mis is.
Bedankt voor je geduld!
woensdag - laatst bewerkt donderdag
Hallo @Rizlaine.
Bedankt voor je antwoord. De verwarring wordt zo enkel echter groter. Volgens de technieker ( van Orange) die al is langsgeweest (!!!) dient mijn modem wel degelijk vervangen te worden. Hij heeft dat ook gedaan, maar de nieuwe modem bleek niet te werken , iets met een wan IP probleem of zo. Hij ging de oude orange modem meenemen. Maar gezien de nieuwe niet werkte heeft hij die teruggeplaatst en zal ik de oude dan toch moeten terugsturen wanneer het probleem is opgelost en ik zelf de "gratis installatie" van de nieuwe modem mag doen ( na 48h zei ie, dat is al bijna 2 weken geleden!!!!! Ik heb al QR codes voor de Esims gekregen! Kan ze wel niet activeren. Laatste antwoord van de klantendienst via Messenger was een telefoonnummer dat ik mocht bellen met mijn dossiernummer. Je raadt het al, ook dat werkt niet, nadat ik de 8-cijferige code( mijn dossiernummer???) heb ingegeven zegt men mij dat die niet meer geldig is en verbreekt de lijn!!!! Ik heb veel geduld maar begin stillekensaan moedeloos te worden...
Ondertussen via Messenger mijn dossier terug kunnen activeren en na aanpassen contactnummer gebeld door vriendelijke dame van Orange(!!!) die me de "nieuwe" modem (refurbished Siligence ipv chinese abn/obn/cbn/dbn of zo) terug liet installeren. Probleem bleek nog niet opgelost maar een paar uur later zals beloofd wel!! De internet overstap van Orange naar Hey! lijkt daarmee alvast in orde.... Nu nog MyHey! en de beide Esims+ info terugsturen "oude" modem...
maandag
Inloggen op My Hey met de email is ondertussen gelukt. Via SMS of Itsme lukt dit met mijn gegevens niet ondanks dat het abonnement op mijn naam staat. Via SMS of Itsme lukt enkel met de gegevens van mijn partner, begrijpe wie kan.
Door op hey! 2 facebook pagina's gevonden. 1 dooie zonder activiteit en 1 die actief lijkt. Als ik het facturatie probleem niet krijg opgelost eens via deze weg proberen dan. Een link naar de socials op een zichtbare locatie op de website zou mij toch evident moeten lijken.
https://www.facebook.com/heytelecombelgium/?locale=nl_NL
https://www.facebook.com/p/Heytelecom-61554561963708/?locale=nl_BE
maandag
Heb jij toevallig je partner haar/ zijn telefoon eerst overgezet?
Bij mij lukt het ook niet om met SMS of itsme in te loggen enkel met mail. Ik heb nog niet geprobeerd met mijn partner haar sms of itsme. Bij mij was het wel eerst de partner haar telefoon die overgezet werd.
Een bijkomstig probleem is dat de data op de app ook deze van de partner is en niet die van mij. zeer vervelend, zeker omdat de app. ook voor geen meter betrouwbaar werkt.
Deze zal zeker eens onder handen moeten genomen worden...
dinsdag
Ik heb enkel de telefoon van mijn partner overgezet. Ik zit zelf bij een andere operator.
De app ben ik zelf nog niet gaan uitzoeken, nog eens inloggen de komende dagen
dinsdag
Dan is dat toch logisch ? Itsme en SMS werken alleen op het Hey-nummer. Dat van de partner dus.
woensdag - laatst bewerkt woensdag
Dit is nu mijn partner maar voor hetzelfde geld zijn dat de abonnementen van mijn kinderen en die hebben geen zaken met facturatie of opties die ze kunnen aan/af zetten via de app of klantenzone. Degene die het abonnenement afsluit zou ik als enige toegang geven.
gisteren
Zeer juist, maar zo werkt dat nu niet.
Vergeet ook niet, dat zowel SMS als Itsme (zoals Hey! het gebruikt) slechts 1 info aan Hey! sturen: het telefoonnummer. Het is dus ook logisch, dat als je met SMS of Itsme inlogt, je inlogt op het telefoonnummer in kwestie (van je partner dus).
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.