gisteren
Aangezien men bij Hey! moeilijk te contacteren is, lijst ik alvast hier de voorkomende problemen op ter documentatie en in de hoop dat men contacteert:
Via de chat komt er geen reactie op vragen dus daar geraak ik niet verder.
Dan maar de telefoon geprobeerd en een vriendelijke man aan de lijn gehad, een half uur gebeld en 5 minuten gesproken met die man, de rest in wacht.
Voor het facturatieprobleem is er langs de telefoon een dossier aangemaakt - hopelijk gebeurt er iets mee want facturen voor diensten die niet actief zijn daar doen we niet veel mee.
Als 2de probleem, de My Hey account. Na online alle stappen te hebben doorlopen. Had ik een activatiemail moeten ontvangen maar 4 dagen later nog steeds geen mail. De man aan de telefoon wou mij dan doorverbinden maar toen is de lijn verbroken en kan ik dus weer niet verder.
Zijn er andere tips en tricks om wel iets gedaan te krijgen bij Hey ?
gisteren - laatst bewerkt gisteren
Hallo @Adriaan ,
Het spijt me voor de slechte ervaring. Zou je ons kunnen contacteren via onze sociale media (Facebook of Instagram) ? We reageren daar zo snel mogelijk en zoeken samen naar een oplossing.
Bedoel je met “My Hey” de app of je online klantenzone? Laat het ons weten, zodat we je beter kunnen helpen.
Nogmaals sorry voor het ongemak en bedankt voor je geduld!
Rizlaine
gisteren
Hallo @Rizlaine,
Op facebook vindt ik jullie account niet direct terug en op de website van Hey Telecom vindt ik ook geen link. Instagram gebruik ik niet.
Met My Hey verwijs ik naar de online klantenzone, zonder deze inloggegevens geraak ik ook niet ingelogd op de app.
Adriaan
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.