Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen mobiel internet na wijziging abonnement - klantendienst reageert niet

kobevg
Stapper

Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd van XL naar L en sindsdien heb ik geen mobiel internet meer. Het internet-icoon bovenaan het scherm gaat enkele keren aan en uit per seconde. Met mijn andere SIM in mijn toestel heb ik geen probleem, daar kan ik mee surfen.

Ik heb de APN al terug ingesteld, toestel heropgestart en de SIM erin en eruit gestoken.

Het gaat om een Nothing Phone 2A.

 

Ik heb al uren gewacht op de klantendienst via chat, instagram en facebook, maar krijg geen antwoord van een échte mens.

5 ANTWOORDEN 5

cyberbug
Bewezen Wegliefhebber

Ik heb net hetzelfde probleem (geen LTE verbinding en icoon dat aan en uitspring, android in mijn gevel)

De 4de provider die deze maand normaal start loopt spijtig genoeg vertraging op. (en de promo's bij de andere concurrenten zijn spijtig genoeg afgelopen)

Greetz Cyberbug

Kevin_Vis
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb exact hetzelfde voor; geen mobiele data na tariefwijziging.

Het probleem is verholpen met een andere hey! SIM kaart, dus probleem is niet client-side.

Helpdesk is zonder meer de slechtste ervaring ooit, je staat meerdere dagen 14 uur voor aap en geraakt nooit binnen!

 

Hallo,

@Kevin_Vis , sorry om dat te lezen 😞

@kobevg , @cyberbug , hebben jullie nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine

Kevin_Vis
Beginnend Wegliefhebber

Bij mij is het intussen opgelost door een vriendelijk iemand, na mijn beklag te moeten doen op facebook.

De juiste mensen zijn er dus wel, alleen zijn ze vermoedelijk met te weinig.

Hey @Kevin_Vis ,

Blij om te horen dat het in orde is gekomen!

@kobevg & @cyberbug, hebben jullie nog problemen met de dataverbinding? Zijn jullie in contact met de klantendienst van Hey! ?

 

Groetjes, 

YousraB