op 11-09-2024 16h15
Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd van XL naar L en sindsdien heb ik geen mobiel internet meer. Het internet-icoon bovenaan het scherm gaat enkele keren aan en uit per seconde. Met mijn andere SIM in mijn toestel heb ik geen probleem, daar kan ik mee surfen.
Ik heb de APN al terug ingesteld, toestel heropgestart en de SIM erin en eruit gestoken.
Het gaat om een Nothing Phone 2A.
Ik heb al uren gewacht op de klantendienst via chat, instagram en facebook, maar krijg geen antwoord van een échte mens.
op 12-09-2024 20h10
Ik heb net hetzelfde probleem (geen LTE verbinding en icoon dat aan en uitspring, android in mijn gevel)
De 4de provider die deze maand normaal start loopt spijtig genoeg vertraging op. (en de promo's bij de andere concurrenten zijn spijtig genoeg afgelopen)
op 17-09-2024 19h44
Ik heb exact hetzelfde voor; geen mobiele data na tariefwijziging.
Het probleem is verholpen met een andere hey! SIM kaart, dus probleem is niet client-side.
Helpdesk is zonder meer de slechtste ervaring ooit, je staat meerdere dagen 14 uur voor aap en geraakt nooit binnen!
op 20-09-2024 11h44
Hallo,
@Kevin_Vis , sorry om dat te lezen 😞
@kobevg , @cyberbug , hebben jullie nog steeds hetzelfde probleem?
Rizlaine
op 20-09-2024 17h24
Bij mij is het intussen opgelost door een vriendelijk iemand, na mijn beklag te moeten doen op facebook.
De juiste mensen zijn er dus wel, alleen zijn ze vermoedelijk met te weinig.
op 23-09-2024 16h49
Hey @Kevin_Vis ,
Blij om te horen dat het in orde is gekomen!
@kobevg & @cyberbug, hebben jullie nog problemen met de dataverbinding? Zijn jullie in contact met de klantendienst van Hey! ?
Groetjes,
YousraB
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.