Stapper
•
2 Berichten
Klantendienst reageert niet - geen mobiel internet
Ik heb gisteren mijn abonnement gewijzigd van XL naar L en sindsdien heb ik geen mobiel internet meer.
Het internet-icoon bovenaan m'n scherm gaat enkele keren aan en uit per seconde. Met mijn andere SIM in mijn toestel heb ik geen probleem, daar kan ik mee surfen.
Ik heb de APN al terug ingesteld, toestel heropgestart en de SIM erin en eruit gestoken. Het gaat om een Nothing Phone 2A.

Leron1982
Beginnend Wegliefhebber
•
1 Bericht
Beste,
hier het zelfde probleem, ben van S naar M gegaan maandag. sinds dinsdag probleem met mobiel internet. zit nu al meer als 2 uur naar een chat venster te staren.
0
Polar5169
Stapper
•
1 Bericht
Ik heb exact hetzelfde voor. Wijziging van L naar M op maandag en geen internet meer
1
0
Rizlaine
Community Manager
•
1.8K Berichten
Hallo,
Hebben jullie nog steeds hetzelfde probleem?
Rizlaine
0
0