dinsdag
Aangezien ik reeds een abonnement had, heb ik volgens de voordelen van Hey 10 procent korting op andere abonnementen bij hun.
Hierdoor heb ik een L gsm abonnement afgesloten dat normaal 14 euro kost maar met korting 12.6 euro is.
Ook het internet is goedkoper: 30.6 euro ipv 34 euro.
Ik heb een bevestiging op mail gehad dat mijn internet aan 30.6 euro is goedgekeurd (mail op 24/1/25) maar in mijn account staat de prijs van 34 euro.
Telefonisch contact met de klantendienst en ze zeggen dat dit via een partner van hun gaat en dat ze daar niets aan kunnen doen.
Toch raar aangezien ik het zwart op wit heb dat het internet aan 30.6 euro is maar daar kon de dame aan de lijn ook niets aan veranderen.
Ik zou zeer graag een KLACHT willen INDIENEN maar ik vind nergens waar ik hiervoor terecht kan.
Kan iemand me hierbij helpen aub?
Alvast bedankt!
2 uur geleden
Hallo An,
De klantendienst kan deze promo activeren. Ik raad je aan om ze te contacteren via chat of sociale media. Aangezien je een bevestiging hebt gekregen met de promo, heb je daar ook recht op.
Kan je de klantendienst nogmaals online contacteren en laten weten of zij je hebben geholpen? 🙂
Groeten,
Yousra
38 minuten geleden
Hallo,
Dit gaan we morgen doen maar ik ben benieuwd hoelang we gaan moeten wachten.
Dinsdag heb ik dit ook geprobeerd en na 1 uur wachten (van 19u tot 20u) heb ik het opgegeven.
Hopelijk morgen meer succes !
Bedankt voor de info.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.