15-08-2024 21h28 - bewerkt 15-08-2024 21h53
Hallo,
We hebben interesse in overdracht van een mobiel nr + vast internet van onze huidige operator Orange naar Hey!.
Bij alles te hebben ingevuld (nog niks bevestigd) had ik het contract nagelezen en staat er bij het vast internet, alsook de datums kloppen niet in de onderstaande tekst:
Internetpromo van 27/11/2023 tot en met 30/06/2024: 29 €/maand gedurende 3 maanden, daarna 39 €/maand.
Terwijl bij de promo op de website staat vermeld 29€ for Life
Iemand ervaring of we hier 'opgelicht' worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 16-08-2024 12h10
op 16-08-2024 12h10
op 16-08-2024 13h04
Super! Bedankt voor uw antwoord 😀
op 16-08-2024 13h06
Met plezier! 🙂
op 16-08-2024 13h24
Intussen mijn bestelling afgerond. Eerlijk zaten nog wat foutjes in de bevestiging, en contact gehad met jullie via messenger. Als alles in orde komt, da's voor mij het belangrijkste 😉
op 20-08-2024 8h57
Beste Rizlaine,
Wat is er exact for life, de 10€ korting of de prijs van 29€? Ik kwam beide vermeldingen tegen tijdens het opzoeken van info over het vaste internet.
Groetjes,
David
op 20-08-2024 10h34
Hoi David,
Vorige week bestelling geplaatst.
Ondertussen hebben we ons definitief contract ontvangen en daar staat vermeld 39€ voor vast internet,
Maar iets verder in het contract staat:
Promo 10€ for life
Je ontvangt een korting van 10€/ maand op je internetaanbieding..., voor de volledige duurtijd vh contract.
Tot nog toe is alles hier vlot verlopen. Nu nog wachten op de overdracht van ons vast internet. Mobiel is zonder onderbreking overgezet, zelfs smartphone niet moeten herstarten.
Voor vast internet gisteren een sms ontvangen met bevestiging wanneer technieker zou langskomen (niettegenstaande wij bij Orange zitten, dus in principe is het enkel heractivatie, en hoeft er vermoedelijk niemand langs te komen, maar mss zijn dit standaard smsen in het systeem.
Als alles zo vlot blijft verlopen zijn wij super tevreden klanten bij Hey! Telecom
En toegegeven staan wel enkele (type)foutjes in hun (voorlopige) contracten, maar staat wel juist in je definitief contract. Dus tip: alles goed bijhouden en eventueel screenshots nemen, maar doe ik sowieso ook bij andere online diensten om discussies te vermijden 😉
Dat is onze ervaring tot nog toe.
op 20-08-2024 14h34
Hey ctuxboy,
Bedankt voor jouw uitgebreide uitleg! Jij had al Orange hoor ik, wat is jouw huidige verbindingssnelheid? Ik zit bij Telenet met een snelheid van ±137 en 13,7 down-upload en volgens Hey! zou dit hetzelfde blijven aangezien het over het zelfde netwerk gaat.
Mobiel loopt ondertussen nog zonder problemen?
op 20-08-2024 15h31
Voorlopig is mijn vast internet nog bij Orange, ttz de overdracht is wel bezig naar Hey! en ik deel de mening van Hey! wel ivm snelheid. Is uiteindelijk zelfde netwerk (Orange) waar ik zeker ook tevreden van ben.
Heb eens een speedtest uitgevoerd, weliswaar over wifi, zie screenshot...
op 20-08-2024 15h44
Je hebt altijd gebruikers die niet tevreden zijn van een provider/operator, maar persoonljk zijn/waren wij wel heel tevreden van Orange.
Ja in contract staat wel degelijk 39€, maar wel een 'blijvende' korting van 10€/m. Er is altijd mogelijkheid dat ze prijzen optrekken, maar is bij de concurrentie ook zo, dus nooit geen garantie. Zie Telenet die ieder jaar wel een 'excuus' verzint om hun prijzen op te trekken (zal eerder wel zijn om hun aandeelhouders tevreden te houden 😉)
Ja Hey! is een digitale speler, maar als je een jaar geen problemen ondervind heb je wel wat in je zakken gestoken, te minste zo bekijk ik het. Bij Orange betaalden we 61€/m ( één mobiel abo + vast internet) , Als alles vlot wordt overgezet naar Hey! betalen we 43€/m.
op 23-08-2024 21h53
Update: intussen sinds gisteren vast internet via Hey!
Speedtest uitgevoerd, blijkt zelfde snelheden te zijn als bij Orange, wat mij logisch lijkt, daar Hey! dit netwerk gebruikt en Orange het netwerk van Telenet, dus volgens mij zou de snelheid hetzelfde moeten blijven.
op 22-08-2024 12h22
Hallo, ik ben klant en betaal 39 euro per maand, nu las ik dat het in een promo slechts 29 euro kost. Wat moet ik doen om 10 euro minder te betalen?
op 22-08-2024 12h25
Denk enkel voor nieuwe klanten 🙈
op 22-08-2024 12h40
Opzeggen en opneiuw klant worden in september? 🙂
Promotie loopt tot eind september zag ik.
22-08-2024 14h36 - bewerkt 22-08-2024 14h39
op 23-08-2024 17h54
Is het je gelukt om ook de promo te krijgen? Zo ja, hoe? Bedankt alvast!
op 28-08-2024 18h56
Hallo, ik zat in de chat (Chat met ons!) en nu heb ik ook de promotie van € 10,- Levenslang zolang het contract niet wordt opgezegd.
Ik vroeg eenvoudigweg wat ik moet doen om de € 10,- te krijgen. Annuleren en dan terugkomen?.
Ik kreeg het antwoord dat ze er een voor mij had. maakt een uitzondering en heeft mij ook direct een bevestigingsmail gestuurd.
Het telefoongesprek duurde nog geen 5 minuten.
mail maar naam verwijdert :
Bevestiging van je aanvraag tot
contractwijziging
Nieuwe opties of promoties
Verzoek om activering van nieuwe optie(s) voor het abonnement op vaste diensten.
Promo 10 euro for life
Je ontvangt een korting van 10 € per maand op je internetaanbieding die in aanmerking komt, voor de volledige
duurtijd van het contract. Deze korting blijft geldig op voorwaarde dat de internetaanbieding actief blijft.
Algemene voorwaarden
De klant kan zijn contract van onbepaalde duur op elk moment en op elke schriftelijke wijze opzeggen. In geval
van wijziging van het tariefplan verbindt de klant zich ertoe om de restwaarde van zijn toestel te betalen zoals
vermeld in de tabel hieronder. De hey! Voorwaarden (de “Voorwaarden voor Diensten”) op datum van
ondertekening van dit contract zijn van toepassing. De klant verklaart, vóór de ondertekening van dit contract,
kennis te hebben genomen van de bepalingen van onderhavig contract en van de Algemene Voorwaarden en deze
te hebben aanvaard. De Algemene Voorwaarden kunnen ook geraadpleegd worden op de website : heytelecom.be
Specifieke voorwaarden
Internet Noord
Vaste diensten
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.