Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Data verbruik + domiciliëring

Leovissers
Beginnend Wegliefhebber

My hey is gewoon hopeloos. Telefoneren of chatten , alles draait vierkant. Facturen domiciliëring lukt gewoon niet. Heb ook via my hey 6500 GB verbruikt. Waanzin. Heb al spijt van mijn beslissing aan te sluiten bij hey.

1 ANTWOORD 1

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Leovissers ,

We zijn ons bewust van een probleem met het verbruiksoverzicht in de app. Onze teams werken eraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Geen zorgen, zodra je 80% van je data-abonnement hebt verbruikt, ontvang je een sms-notificatie.

Wat betreft de domiciliëring: heb je de aanvraag correct ingevoerd in je klantenzone? Je kunt ook bij je bank controleren of de domiciliëring goed is ingesteld.

Rizlaine