Beginnend Wegliefhebber
•
3 messages
Data verbruik + domiciliëring
My hey is gewoon hopeloos. Telefoneren of chatten , alles draait vierkant. Facturen domiciliëring lukt gewoon niet. Heb ook via my hey 6500 GB verbruikt. Waanzin. Heb al spijt van mijn beslissing aan te sluiten bij hey.

Rizlaine
Community Manager
•
1.8K messages
Hallo @Leovissers ,
We zijn ons bewust van een probleem met het verbruiksoverzicht in de app. Onze teams werken eraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Geen zorgen, zodra je 80% van je data-abonnement hebt verbruikt, ontvang je een sms-notificatie.
Wat betreft de domiciliëring: heb je de aanvraag correct ingevoerd in je klantenzone? Je kunt ook bij je bank controleren of de domiciliëring goed is ingesteld.
Rizlaine
3
0
matthiass
Beginnend Wegliefhebber
•
3 messages
ter info: domiciliering lukt nog steeds niet. heb het in orde gekregen via chat (met veel geduld)
0
0