Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

Data verbruik + domiciliëring

My hey is gewoon hopeloos. Telefoneren of chatten , alles draait vierkant. Facturen domiciliëring lukt gewoon niet. Heb ook via my hey 6500 GB verbruikt. Waanzin. Heb al spijt van mijn beslissing aan te sluiten bij hey.

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @Leovissers ,

We zijn ons bewust van een probleem met het verbruiksoverzicht in de app. Onze teams werken eraan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Geen zorgen, zodra je 80% van je data-abonnement hebt verbruikt, ontvang je een sms-notificatie.

Wat betreft de domiciliëring: heb je de aanvraag correct ingevoerd in je klantenzone? Je kunt ook bij je bank controleren of de domiciliëring goed is ingesteld.

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

Domiciliëring lukt van geen klanten. Alles al geprobeerd. Ook verbruik blijft een rommeltje. 

Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

Lukt van geen kanten. Heb dit al twintig keer geprobeerd. Via chat, telefoon, my hey. Niets lukt. Hopeloos. 

Bewezen Wegliefhebber

 • 

34  messages

Laat die domiciliëring anders voorlopig voor wat het is, want ik heb zo de indruk dat je er een beetje stress begint van te krijgen. Om te chatten met Hey! heb je momenteel veel geduld nodig, als je steeds opnieuw probeert beland je ook steeds opnieuw achteraan in de wachtrij. Ik begin ook de indruk te krijgen dat het management bij Hey! uitbesteed is aan een beschutte werkplaats, maar aangezien ik nergens goedkopere tarieven kan vinden neem ik dat er gewoon bij.

EDIT: Met 'management' bedoelde ik voor alle duidelijkheid niet @Rizlaine, onze community manager. Zij probeert er waarschijnlijk ook maar het beste van te maken, net zoals de medewerkers van de klantendienst.

Beginnend Wegliefhebber

 • 

3  messages

ter info: domiciliering lukt nog steeds niet. heb het in orde gekregen via chat (met veel geduld)

Loading...