op 08-09-2024 2h10
We wensen heel graag over te schakelen maar het bestelproces voor "hey! Internet" vlot niet helemaal:
Bovenstaande issues kunnen we nog niet rijmen met het verplichte "Ik bevestig dat alle informatie hierboven correct is." 😕 Is er een manier om alles toch juist door te geven?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-09-2024 20h33
Beste manier is voor jou mss bellen naar het Hey nr en daar de bestelling doorgeven ??
op 08-09-2024 20h33
Beste manier is voor jou mss bellen naar het Hey nr en daar de bestelling doorgeven ??
09-09-2024 20h27 - bewerkt 09-09-2024 20h47
Men heeft me prima geholpen via telefoon (*). Aangename verrassing vergeleken met de chat (daar helaas helemaal geen reactie, na bijna anderhalf uur opgegeven).
Base → gwn Telenet is dan idd oké
doe-het-zelf → kennelijk enkel mogelijk als je van Orange komt; gemeld dat deze info daar ontbreekt
maar daar tegenover wel via telefoon een snellere installatiedatum verkregen dan online 😉
(*) Weliswaar met de voorlopige kanttekening dat de installatiekosten nog als te betalen vermeld staan in het contract, terwijl de promo duidelijk spreekt van gratis installatie. Update: Dit is volgens de chat absoluut geen probleem, dus dan maar de facturen afwachten 🙂
Update: de chat werd alsnog opgepikt na nog ruim 5 (!) uur; moedig, en toevallig zag ik het na mijn telefoontje naar hey 🙂 Mss. iets met piekuren vs. onderbemanning maar ik vind het een goed teken dat de draad toch weer opgepikt werd
24-10-2024 2h00 - bewerkt 24-10-2024 2h28
Helaas vermeldt de net ontvangen factuur toch die installatiekost/opstartkost. Die €59 wordt ook nergens weggerekend maar ten volle aangerekend 😖 Dit komt niet overeen met de promotie-actie!
op 24-10-2024 8h10
Oei dat is jammer, bij mij klopte de factuur.
Denk dat je dat best via chat of messenger doorgeeft samen met je klantnr dat ze dit kunnen bekijken.
op 24-10-2024 12h36
Gebeurd, deze keer zelfs supersnelle reactie via chat 👍 Ik hoop ook binnen enkele dagen bevestiging van de creditering te ontvangen.
op 24-10-2024 15h22
Dag @mousio ,
Blij dat je factuur gecorrigeerd is. Als je binnen 2 werkdagen geen bevestiging van de creditnota ontvangt, neem dan opnieuw contact op met de klantendienst.
Groetjes,
YousraB
op 26-10-2024 2h20
Komt in orde; eind goed, al goed 😎
Of met de woorden van hey: terug een schone lei (zo rijmt het zelfs wat 🤡)
op 29-10-2024 15h08
Geweldig om te lezen dat je tevreden bent. Als je nog vragen hebt, kanje ons altijd bereiken!
YannickV
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.