4 weken geleden
We wensen heel graag over te schakelen maar het bestelproces voor "hey! Internet" vlot niet helemaal:
Bovenstaande issues kunnen we nog niet rijmen met het verplichte "Ik bevestig dat alle informatie hierboven correct is." 😕 Is er een manier om alles toch juist door te geven?
Opgelost! Ga naar oplossing.
4 weken geleden
Beste manier is voor jou mss bellen naar het Hey nr en daar de bestelling doorgeven ??
4 weken geleden
Beste manier is voor jou mss bellen naar het Hey nr en daar de bestelling doorgeven ??
3 weken geleden - laatst bewerkt 3 weken geleden
Men heeft me prima geholpen via telefoon (*). Aangename verrassing vergeleken met de chat (daar helaas helemaal geen reactie, na bijna anderhalf uur opgegeven).
Base → gwn Telenet is dan idd oké
doe-het-zelf → kennelijk enkel mogelijk als je van Orange komt; gemeld dat deze info daar ontbreekt
maar daar tegenover wel via telefoon een snellere installatiedatum verkregen dan online 😉
(*) Weliswaar met de voorlopige kanttekening dat de installatiekosten nog als te betalen vermeld staan in het contract, terwijl de promo duidelijk spreekt van gratis installatie. Update: Dit is volgens de chat absoluut geen probleem, dus dan maar de facturen afwachten 🙂
Update: de chat werd alsnog opgepikt na nog ruim 5 (!) uur; moedig, en toevallig zag ik het na mijn telefoontje naar hey 🙂 Mss. iets met piekuren vs. onderbemanning maar ik vind het een goed teken dat de draad toch weer opgepikt werd
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.