Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling overstap internet niet in te vullen zoals gewenst

mousio
Beginnend Wegliefhebber

We wensen heel graag over te schakelen maar het bestelproces voor "hey! Internet" vlot niet helemaal:

  • Base zit niet in de lijst bij "huidige operator" en kan evenmin ingegeven worden in een vrij veld. Moet hier dan Telenet gekozen worden? Gaat dat dan goed komen met de Easy Switch ID en het klantnummer?
  • De optie voor een doe-het-zelfinstallatie is nergens te selecteren? We hopen zo gewoon snel de modem per post te kunnen ontvangen. Onze vorige overstap was zo binnen een week rond, maar hopelijk hierna geen overstap meer nodig 🙂 Bij deze optie zouden we uiteraard geen datums en tijdsblokken hoeven te selecteren.
  • Bij de stap "Je dienst(en) overdragen" staat de uitleg dat hey! je contract bij je huidige operator in jouw plaats kan opzeggenJe kan aangeven welke diensten je wilt opzeggen bij je huidige operator maar internet staat niet tussen de mogelijkheden? Het is niet de bedoeling dat we bij 2 operatoren betalen voor internet 🙂

Bovenstaande issues kunnen we nog niet rijmen met het verplichte "Ik bevestig dat alle informatie hierboven correct is." 😕 Is er een manier om alles toch juist door te geven?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

RedsFan
Aspirant Wegliefhebber

Beste manier is voor jou mss bellen naar het Hey nr en daar de bestelling doorgeven ??

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

RedsFan
Aspirant Wegliefhebber

Beste manier is voor jou mss bellen naar het Hey nr en daar de bestelling doorgeven ??

mousio
Beginnend Wegliefhebber

Men heeft me prima geholpen via telefoon (*). Aangename verrassing vergeleken met de chat (daar helaas helemaal geen reactie, na bijna anderhalf uur opgegeven).

Base → gwn Telenet is dan idd oké
doe-het-zelf → kennelijk enkel mogelijk als je van Orange komt; gemeld dat deze info daar ontbreekt
maar daar tegenover wel via telefoon een snellere installatiedatum verkregen dan online 😉

(*) Weliswaar met de voorlopige kanttekening dat de installatiekosten nog als te betalen vermeld staan in het contract, terwijl de promo duidelijk spreekt van gratis installatie. Update: Dit is volgens de chat absoluut geen probleem, dus dan maar de facturen afwachten 🙂

Update: de chat werd alsnog opgepikt na nog ruim 5 (!) uur; moedig, en toevallig zag ik het na mijn telefoontje naar hey 🙂 Mss. iets met piekuren vs. onderbemanning maar ik vind het een goed teken dat de draad toch weer opgepikt werd