Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

internet bestaande klant niet aan 29€

glennd
Aspirant Wegliefhebber

Hi

Waarom krijgt iemand die al klant is voor gsm, internet thuis maar voor 6 maanden aan 29 € en niet livetime?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

RedsFan
Aspirant Wegliefhebber

Hi

Waarom krijgt iemand die al klant is voor gsm, internet thuis maar voor 6 maanden aan 29 € en niet livetime?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vermoed dat je nog (niet) besteld hebt ??? maar gewoon gekeken in je account of app ?

Eens aangevraagd word er wel degelijk een contract opgesteld met de vermelding 29 € for Life. Zo was het bij mij en anderen ook tegenstrijdig, maar het contract dat ze via mail opsturen klopt wel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Krisja
Aspirant Wegliefhebber

Nieuwe klanten krijgen ook geen liFetime internet aan 29€. Er wordt hen wel een lifetime korting van 10€ beloofd, wat iets totaal anders is...

 

RedsFan
Aspirant Wegliefhebber

Hi

Waarom krijgt iemand die al klant is voor gsm, internet thuis maar voor 6 maanden aan 29 € en niet livetime?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik vermoed dat je nog (niet) besteld hebt ??? maar gewoon gekeken in je account of app ?

Eens aangevraagd word er wel degelijk een contract opgesteld met de vermelding 29 € for Life. Zo was het bij mij en anderen ook tegenstrijdig, maar het contract dat ze via mail opsturen klopt wel.

Krisja
Aspirant Wegliefhebber

Als  je op mij reageert, geef ik je mee at er in mijn internet contract staat:

Promo 10 euro for life

Je ontvangt een korting van 10 € per maand op je internetaanbieding die in aanmerking komt, voor de volledige duurtijd van het contract. Deze korting blijft geldig op voorwaarde dat de internetaanbieding actief blijft.

Er staat dus zeker NIET dat ik een contract van 29€ for life ben aangegaan, alhoewel de promotie omtrent deze zeker misleidend is opgesteld en dat je er van uit kan gaan dat je levenslang 29€/maand gaat betalen (wat ik wel zou willen).