Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abo wijziging van S naar L

Niffooo
Aspirant Wegliefhebber

IMG_3805.png

Hallo iedereeen,

Kheb net een melding gekregen dat mijn abo is gewijzigd van S naar L. Maar op de app zie ik dat ik enkel 50gb gekregen, en op site staat dat je 80GB zou moeten krijgen?

7 ANTWOORDEN 7

KrisM
Bewezen Wegliefhebber

Waarschijnlijk zal je moeten wachten tot de volgende app-update om het juiste aantal gigabytes te zien te krijgen, uit de informatie van @Converted in deze post kan ik afleiden dat er eentje op komst is. Nog even geduld dus en laat het hier ook weten als je probleem opgelost is alstublieft.

xilou
Aspirant Wegliefhebber

Bij mij was dit na eerste factuur ge-update 🙂 

Niffooo
Aspirant Wegliefhebber

Het rare is dus, khad daarnet met de klantenservice gebeld. En ze zeiden dus dat het niet mogelijk is als bestaande klant om van de 30GB extra te genieten. Dus ik heb dan een simkaart besteld om die abonnement stop te zetten en terug aan te maken..... Maar, nu is het niet echt nodig om de simkaart te activeren, als ik het goed heb begrepen. En zal ik dan op de volgende factuur 80gb ontvangen?

xilou
Aspirant Wegliefhebber

Klopt, de promo heeft volgende voorwaarden;

"Geldig voor elke bestelling van 16/12/24 t/m 04/02/25."

Ik vermoed dat een tariefplanwijziging wel niet zal tellen als een "nieuwe bestelling".

Maar dit is dan voor de klantendienst om te behandelen.

Niffooo
Aspirant Wegliefhebber

thx! ik denk dat het gewoon is omdat ik al klant ben dat ik het niet zal krijgen. 

xilou
Aspirant Wegliefhebber

Ik hoop voor jou van wel 🤞

KrisM
Bewezen Wegliefhebber

Uiteindelijk beschik je met 50 GB voor 14€/maand nog steeds over het goedkoopste aanbod op de Vlaamse markt. Bij DIGI krijg je voor hetzelfde bedrag maar 30 GB en daar hebben ze intussen ook andere katjes te geselen.