een week geleden
Hallo iedereeen,
Kheb net een melding gekregen dat mijn abo is gewijzigd van S naar L. Maar op de app zie ik dat ik enkel 50gb gekregen, en op site staat dat je 80GB zou moeten krijgen?
een week geleden
Waarschijnlijk zal je moeten wachten tot de volgende app-update om het juiste aantal gigabytes te zien te krijgen, uit de informatie van @Converted in deze post kan ik afleiden dat er eentje op komst is. Nog even geduld dus en laat het hier ook weten als je probleem opgelost is alstublieft.
een week geleden
Bij mij was dit na eerste factuur ge-update 🙂
een week geleden
Het rare is dus, khad daarnet met de klantenservice gebeld. En ze zeiden dus dat het niet mogelijk is als bestaande klant om van de 30GB extra te genieten. Dus ik heb dan een simkaart besteld om die abonnement stop te zetten en terug aan te maken..... Maar, nu is het niet echt nodig om de simkaart te activeren, als ik het goed heb begrepen. En zal ik dan op de volgende factuur 80gb ontvangen?
een week geleden
Klopt, de promo heeft volgende voorwaarden;
"Geldig voor elke bestelling van 16/12/24 t/m 04/02/25."
Ik vermoed dat een tariefplanwijziging wel niet zal tellen als een "nieuwe bestelling".
Maar dit is dan voor de klantendienst om te behandelen.
een week geleden
thx! ik denk dat het gewoon is omdat ik al klant ben dat ik het niet zal krijgen.
een week geleden
Ik hoop voor jou van wel 🤞
een week geleden - laatst bewerkt een week geleden
Uiteindelijk beschik je met 50 GB voor 14€/maand nog steeds over het goedkoopste aanbod op de Vlaamse markt. Bij DIGI krijg je voor hetzelfde bedrag maar 30 GB en daar hebben ze intussen ook andere katjes te geselen.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.