Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

van Orange naar Hey

stefanlibens
Stapper

Meer dan een maand geleden, besloot ik het vast internet + 4 mobiele nummers van Orange te transferen naar Hey.

Omdat dit via de website om welke reden dan ook niet ging, werd er telefonisch contact opgenomen om dit in orde te brengen.

Tijdens dit gesprek vroeg ik om voor de 4 mobiele nummers een Hey L abonnement af te sluiten. Tot mijn grote verbazing merkte ik enkele momenten later dat dit niet correct was gebeurd; ik kreeg 4-maal een Hey S.

En dan begint de lijdensweg.

uren aan de chat zonder enige oplossing, het dossier wordt met hoogdringendheid behandeld, etc.

Op een bepaald ogenblijk word ik dan toch eens gecontacteerd waarop er overeengekomen wordt om de abonnementen eerst stop te zetten, en onmiddelijk daarna terug te activeren met de gevraagde formule Hey L.

Weer niets.

Terug diverse chats, evenwel geen oplossing.

Ondertussen zijn we een maand verder, en zouden wijzelf in staat moeten zijn om online het abonnement te up-graden, maar dat lukt hoegenaamd niet. Deze functie werkt niet. Op bevestigen drukken heeft geen enkel effect.

Inmiddels kreeg ik reeds voor 1 nummer een afrekening (van 310 euro). Ik heb in het verleden reeds gemeld dat ik dit niet zal betalen maar ik hier toch graag een ractie op gekregen. Breng dit gerust voor de rechtbank, dan is er tenminste enige communicatie mogelijk.

Ik kijk uit naar uw reactie,

met vriendelijke groeten,

Stefan Libens

0 ANTWOORDEN 0