Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 98 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 122 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Lancering van de My hey! Applicatie

Halloo ! Ik ben hier om je te vertellen over onze nieuwe  My hey! app. Ik weet dat je er naar uitgekeken hebt en het is de moeite waard geweest! Het is super simpel en handig! Je hebt het altijd binnen handbereik . My hey! geeft je een gedetailleerd ...

Rizlaine_0-1664186020233.png
Rizlaine door Community Manager
  • 631 Weergaven
  • 0 replies
  • 0 kudos

Traag mobiel internet.

Hallo, sinds een maand klant van het telecom. En sinds mijn overstap heb ik ongelooflijk traag mobiel internet. Webpagina's laden duurt ontzettend lang, en foto's versturen via WhatsApp is bijna onmogelijk. Heb al geprobeerd via de klantendienst maar...

Opgelost! Contract opgeschort

Sedert eergisteren heb ik mijn telefoon en simkaart laten blokkeren (wegens verlies /diefstal). Via de chat (Messenger) werd me beloofd dat ik met een lege simkaart van Orange na twee uur weer zou geconnecteerd zijn.  Dit was niet het geval en vandaa...

Fherrebout door Bewezen Wegliefhebber
  • 1890 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Geen verrassingen op je factuur!

Geen verrassingen op je factuur! Geweldige slogan! Nu het nog waarmaken! Ik ben samen met mijn vrouw en zoon van 14 in juni overgestapt van Orange naar Hey! (3 abo's van 10GB= 45€), aangezien ze ook op het Orange netwerk zitten, en we eigenlijk altij...

Jef door Aspirant Wegliefhebber
  • 3961 Weergaven
  • 11 replies
  • 1 kudos

Ik kan geen account aanmaken

Hallo, ik ben al 3 dagen klant bij hey!telecom maar kan nog steeds geen account aanmaken om mijn verbruik te zien, mijn facturen te kunnen betalen etc. Ik probeer al de hele tijd iemand te bereiken of met iemand te spreken maar dit lukt niet zowel op...

M_A door Beginnend Wegliefhebber
  • 1866 Weergaven
  • 7 replies
  • 1 kudos