Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterechte SMS naar het buitenland op factuur

Sara
Aspirant Wegliefhebber

Op mijn zoon zijn factuur staan 60 SMS en aangerekend op 2 min naar Oekraëne,Spanje…Een onterecht factuur van over de 60 euro. Gisteren heel de dag  per chat proberen de klantendienst te bereiken maar geen reactie. We hebben schrik dat dit nogmaals gaat gebeuren? Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen of hoe we kunnen binnengeraken  bij Hey? 

7 ANTWOORDEN 7

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Via deze weg zal je wel snel antwoord krijgen, succes.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Sara ,

Kun je contact met ons opnemen via Facebook of Instagram?
We kunnen je factuur bekijken 😉

Rizlaine

Sara
Aspirant Wegliefhebber

Beste Rizlaine, ik heb vanmiddag een bericht gestuurd via messenger maar nog steeds geen antwoord. We proberen al sinds vrijdagmorgen. Echt frustrerend en niet klantvriendelijk. Moeten we nu echt klacht neerleggen via de ombudsdienst voor telecom of onze verzekering rechtsbijstand contacteren? Ik zou liever een andere oplossing vinden maar het lijkt dat we geen keuze hebben. Kan u ons helpen a.u.b.? Mvg

Sara Vingerhoets

Sara
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb ook via Instagram geprobeerd en geen antwoord. Als ik vandaag geen antwoord ontvang ga ik morgen  aankloppen bij de ombudsdienst telecom en rechtsbijstandsverzekering 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Sara ,

Heb je een antwoord ontvangen?

De wachttijd is iets langer, door het succes van onze aanbiedingen ontvangen we meer vragen...

Sara
Aspirant Wegliefhebber

Nog steeds niet. Het is wel dringend want zijn gsm nummer is gehackt en de kosten kunnen oplopen. Hebben dringende zaken geen voorrang? MvgSara Vingerhoets

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Hallo, lees zeker mijn antwoord in dit topic, daar staat hoe je zelf eenvoudig je simkaart kan blokkeren. Succes.