Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onterechte wijziging factuur en voorwaarden

khalid
Stapper

Geachte heer/mevrouw,

Ik schrijf u naar aanleiding van mijn mobiele abonnement bij Hey Telecom. Mijn maandelijkse factuur is zonder uitleg gestegen van €9 naar €19, terwijl ik bij het afsluiten van mijn contract heb getekend voor €9 per maand. Ook is mijn datahoeveelheid van 20 GB per maand onaangekondigd aangepast.

In de factuur staat dat ik €19 vóór 3 februari 2025 moet betalen, anders wordt mijn abonnement afgesloten. Dit is onacceptabel, aangezien ik niet akkoord ben gegaan met deze wijzigingen.

Ik verzoek u dringend om dit te onderzoeken en mijn abonnement te herstellen volgens de oorspronkelijke voorwaarden. Ik hoor graag hoe dit wordt opgelost.
Met vriendelijke groet 

Khalid 

2 ANTWOORDEN 2

KrisM
Bewezen Wegliefhebber

Dit probleem hier melden zal weinig oplossen, je contacteert hiervoor beter de klantendienst.

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @khalid ,

Ik begrijp helemaal dat dit vervelend voor je is. Bij Hey hebben we onlangs nieuwe mobiele aanbiedingen gelanceerd. Je kunt via deze link bekijken welke optie het beste bij je past.

Rizlaine