op
24-01-2025
17h18
- laatst bewerkt
4 weken geleden
door
Rizlaine
Geachte heer/mevrouw,
Ik schrijf u naar aanleiding van mijn mobiele abonnement bij Hey Telecom. Mijn maandelijkse factuur is zonder uitleg gestegen van €9 naar €19, terwijl ik bij het afsluiten van mijn contract heb getekend voor €9 per maand. Ook is mijn datahoeveelheid van 20 GB per maand onaangekondigd aangepast.
In de factuur staat dat ik €19 vóór 3 februari 2025 moet betalen, anders wordt mijn abonnement afgesloten. Dit is onacceptabel, aangezien ik niet akkoord ben gegaan met deze wijzigingen.
Ik verzoek u dringend om dit te onderzoeken en mijn abonnement te herstellen volgens de oorspronkelijke voorwaarden. Ik hoor graag hoe dit wordt opgelost.
Met vriendelijke groet
Khalid
op 26-01-2025 11h01
Dit probleem hier melden zal weinig oplossen, je contacteert hiervoor beter de klantendienst.
4 weken geleden
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.