Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen contact met klantendienst in noodgeval

Angelo
Beginnend Wegliefhebber

Ik probeer al een hele dag contact op te nemen met de klantendienst, ik moet mijn vader zijn nummer blokkeren omdat die gisteren zijn toestel kwijtgeraakt is, en zo als ik vaak lees krijg je dagen/weken/maanden geen antwoord, dus ben ik genoodzaakt om mijn domiciliëring te blokkeren, als iemand met dit toestel kosten maakt dan zijn deze kosten voor jullie, schandalige service!

7 ANTWOORDEN 7

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Angelo ,

Kun je contact met ons nemen via Facebook of Instagram?

Ze doen het voor jou...

Rizlaine

Angelo
Beginnend Wegliefhebber

Heb ik gedaan, geen reactie

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Je zult een antwoord krijgen, sorry voor de vertraging. We ontvangen momenteel veel aanvragen

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Omwille van de erg lage prijzen is Hey! telecom eigenlijk vooral een self service provider. In de klantenzone kan je de belangrijkste opties enz. zelf beheren. Als je moeite had gedaan, had je gezien dat je onder "Mijn producten" je simkaart instant kan blokkeren. Ook kan je voor dit soort noodgevallen wél naar de klantendienst van Orange bellen.

VossyGamer_0-1702388987431.png

Angelo
Beginnend Wegliefhebber

Ik kan niet in die account. Gsm is kwijt dus kan er niet op inloggen, itsme is dus geen optie. Email inloggen werkt niet en via sms natuurlijk ook niet, en orange doet er niks aan, allang voor gebeld

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Vreemd, heb je het nummer al gebeld in de onderstaande FAQ?
Mijn GSM is verloren | hey! (heytelecom.be)

Angelo
Beginnend Wegliefhebber

Ja dan kom je bij orange uit, en die zeggen dat het een Hey nummer is dus ze er niks aan mogen doen, ik heb alles wat mogelijk is natuurlijk al geprobeerd