op 09-12-2023 8h06
Op mijn zoon zijn factuur staan 60 SMS en aangerekend op 2 min naar Oekraëne,Spanje…Een onterecht factuur van over de 60 euro. Gisteren heel de dag per chat proberen de klantendienst te bereiken maar geen reactie. We hebben schrik dat dit nogmaals gaat gebeuren? Iemand een idee hoe we dit kunnen oplossen of hoe we kunnen binnengeraken bij Hey?
op 09-12-2023 13h55
Via deze weg zal je wel snel antwoord krijgen, succes.
op 11-12-2023 12h18
Hallo @Sara ,
Kun je contact met ons opnemen via Facebook of Instagram?
We kunnen je factuur bekijken 😉
Rizlaine
op 11-12-2023 20h22
Beste Rizlaine, ik heb vanmiddag een bericht gestuurd via messenger maar nog steeds geen antwoord. We proberen al sinds vrijdagmorgen. Echt frustrerend en niet klantvriendelijk. Moeten we nu echt klacht neerleggen via de ombudsdienst voor telecom of onze verzekering rechtsbijstand contacteren? Ik zou liever een andere oplossing vinden maar het lijkt dat we geen keuze hebben. Kan u ons helpen a.u.b.? Mvg
Sara Vingerhoets
op 12-12-2023 7h35
Ik heb ook via Instagram geprobeerd en geen antwoord. Als ik vandaag geen antwoord ontvang ga ik morgen aankloppen bij de ombudsdienst telecom en rechtsbijstandsverzekering
op 12-12-2023 9h18
Hallo @Sara ,
Heb je een antwoord ontvangen?
De wachttijd is iets langer, door het succes van onze aanbiedingen ontvangen we meer vragen...
op 12-12-2023 12h36
Nog steeds niet. Het is wel dringend want zijn gsm nummer is gehackt en de kosten kunnen oplopen. Hebben dringende zaken geen voorrang? MvgSara Vingerhoets
op 12-12-2023 14h54
Hallo, lees zeker mijn antwoord in dit topic, daar staat hoe je zelf eenvoudig je simkaart kan blokkeren. Succes.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.