Als het goed is ...
... mag het ook gezegd worden. Vandaag (zondag) via chat een vraag gesteld. Na een klein half uurtje kreeg ik Emma aan de chat. Zij heeft mij professioneel verder geholpen. Top!
... mag het ook gezegd worden. Vandaag (zondag) via chat een vraag gesteld. Na een klein half uurtje kreeg ik Emma aan de chat. Zij heeft mij professioneel verder geholpen. Top!
Als ik op de website my hey aantik,krijg ik een error bladzijde.krijg zelf de kans niet om in te loggen,ook op andere toestellen.
Sim card activatie error. al twee weken klantendienst proberen contacteren zonder enig antwoord, geen mail addres , geen telefoonnummer …is dit wel een echte firma?
Verbruikgegevens in de app geven twee maand aan in plaats van één maand
De blauwe cirkel in de app van het aantal megabyte geeft een totaal verkeerd verbruik aan.
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
5 | |
4 | |
4 | |
2 |
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.