op 03-05-2024 6h38
op 03-05-2024 6h47
En ja heb zelfde mail adres gebruikt als bij de aanvraag
op 03-05-2024 11h39
Ik moest op de activatie wachten rond 12 uur voor de eerste sim, en rond 36 uur voor de tweede sim.
op 07-05-2024 12h00
op 18-07-2024 19h37
Ik ben ook al langer dan 24 uur aan het wachten
op 23-07-2024 11h30
op 23-07-2024 13h42
Jaja via messenger al veeeeeeeeel gechat🙂
op 26-08-2024 14h26
En hoe helpen jullie (nieuwe) klanten die geen messenger of instagram hebben?
Dit is iets wat ik na het bestellen van 2 GSM abonnementen en een internet abonnement gezien heb. Geen contactpersoon hebben op een "normale" manier is een groot minpunt voor mij.
Zeker nu ik al een simpele vraag wil stellen. De eerste kaart (komende van Orange) werd na enkele uren reeds (digitaal) overgezet, de tweede kaart (ook van Orange) is nog niets mee gebeurt (na nijna 48 uur).
Na mijn buurman (in zelfde app. van jullie verteld te hebben, start hij ook de procedure voor internet. Hij heeft een keuze uit 3 data die alle drie vroeger liggen dan mijn keuze. Hij komt van MV ik van Orange (waar het overzetten van internet waarschijnlijk ook gewoon zonder fysieke tussenkomst kan gebeuren).
op 28-08-2024 11h46
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.